İçerik pazarlamasında heyecanı söndüren 16 tehdit!
Önce iyi haberi mi, yoksa kötü haberi mi duymak istersiniz? Aslında bu soruya cevap vermeseniz de olur. Çünkü işin aslı; iyi haberler kötü, kötü haberler de iyi…
“O zaman asıl haber nedir?” diye sorduğunuzu duyar gibiyiz.
Content Marketing Institute yaklaşan yıllık etkinliği Content Marketing World’ün pazarlama uzmanlarından oluşan konuşmacılarına içerik pazarlamasının başarısını tehlikeye atan tehditlerin neler olduğunu sordu. Biz de sizin için 16 tanesini derledik. Haber ne mi? Bu tehditlerin birçoğu aynı ana başlık altında yer alıyor.
İlginçtir ki, bu ana başlık teknoloji, sosyal platformlar, formatlar, nitelik, nicelik, yazım kuralları veya bu tür alışılmış yanıtlar değil.
İçerik pazarlamanızın karşısındaki en büyük tehdit, kurumunuzun içinden geliyor. Evet, doğru duydunuz; tehdit ekibiniz, yönetici kadronuz, satış departmanınız ve diğerleri…
Adobe Yönetici Direktörü Adam Morgan’ın da dediği gibi; “İçerik pazarlamasını önce içeriden biz yok edeceğiz”.
Bu haberin hem iyi hem de kötü olmasının nedeni de işte tam olarak bu; tehditler her ne kadar dışarıdan gelenler kadar ciddi de olsa, çözüm size çok daha yakın.
Bu 16 tehdit ve çözümleriyse Marketing Türkiye Podcast Serisi‘nin bu haftaki bölümünde!