Yurtdışına açılan markalar Ingage’in iş ortaklığıyla başarıya koşuyor
Türkiye’nin yurt dışında en büyük medya satın alma operasyonunu yürüten ajansı olan Ingage, sahip olduğu global tecrübe ve veri odaklı stratejisiyle, birlikte çalıştığı markaların bulunduğu pazarlarda daha etkin iletişim yapmasına olanak sağlıyor.
Ingage, iş ortağı olduğu markaların global e-ticaret platformlarında öne çıkması ve rekabet edebilmesi için servis veren en büyük hizmet sağlayıcısı konumunda.
Ingage Müşteri Deneyimi ve Projeler Direktörü Gülay Teköz, Ingage’in kendi sektöründe fark yaratan özelliklerini şöyle özetliyor: “Ingage, marka bilinirliği kazanmak ve yurt dışı satışlarını büyütmek isteyen şirketlerin A’dan Z’ye tüm dijital reklam servisleri alanındaki taleplerine cevap verebiliyor. Küresel anlamda sahip olduğumuz deneyimle operasyonel süreçlerdeki çevikliğimiz ve mükemmeliyetçiliğimiz de fark yarattığımız en temel başlıklar.”
Arçelik Global ve Ford Trucks iş ortaklıkları yeni yapılanmanın dönüm noktası oldu
Ingage’in yurt dışı ülkelerdeki hikayesi Arçelik Global ve Ford Trucks markalarının ihtiyacı doğrultusunda medyayı uçtan uca yöneten bir yapı kurmasıyla başladı.
Ingage deneyim kadrosuyla dijital ayak izi, DCO (Dynamic Creative Optimization), CMS (Content Management System), CRO (Conversion Rate Optimization), SEO (Search Engine Optimization), DMP (Data Managment Platform), pazar yeri danışmanlığı gibi birçok farklı uzmanlıkla markaların yolculuklarına eşlik edecek, onları dönüştürecek, iş hedeflerine birlikte koşacak bir yapıyla bugün 100’ü aşkın ülkede 10 marka için hizmet veriyor. Yurt dışında 360 derece ve modüler olarak hizmet verebilen tek medya ajansı olan Ingage, ürün veya markanın pazara girişinden, satışına kadar olan yolculuğuna veri bazlı çözümleriyle destek olarak markalarının büyümesine katkı sağlıyor.
Başarının kilit noktası global ağa sahip bir ajansla çalışmak
Ford Trucks’ın yurt dışındaki başarılı iletişim planlarında Ingage’in katkısını Ford Trucks Pazarlama İletişimi Yöneticisi Hande Şengül şöyle değerlendiriyor; “Ingage, genlerinde Türkiye’nin öncü şirketlerinden Koç Holding’in ve dünyanın en büyük küresel ajanslarından biri olan WPP’nin gücünü taşıyor. Türkiye’de bu büyüklükte global bir ajans olan Ingage’in, medya satın almadaki gücünü veri, teknoloji ve stratejiyle birleştirmesi özellikle yeni girdiğimiz Avrupa pazarlarında globalleşen markamız adına daha etkin iletişim yapmamıza olanak sağlıyor. Uluslararası pazarlarda geniş bağlantılara sahip bir ajansla çalışmak iş süreçlerimizi kolaylaştırarak her pazara uygun stratejilerle hedef kitlemize doğru kanallardan ulaşmamıza yardımcı oluyor. Ingage ile olan iş ortaklığımızın katkısıyla, yeni girdiğimiz pazarlarda doğru yatırımlar yaparak Ford Trucks markamızın bilinirliliğini artıran başarılı sonuçlar ortaya çıkarıyoruz. Bu bağlamda Ford Trucks gibi global bir marka için global ağa sahip bir ajansla çalışmak kilit nokta diyebiliriz.”
Dijital dinamiklere hakim, global ağı olan, deneyimli bir ajansa ve güçlü bir ekibe sahip olmanın ortaya çıkan işlerde önemli bir rolü olduğunu söyleyen Hande Şengül, kendilerini anlayan, markanın ihtiyaçlarına ve pazara hakim bir müşteri ekibiyle çalışmanın kritik olduğunu belirtiyor.
“Ingage ile başarılı ve uyumlu bir iş ortaklığımız var”
Dijital dinamiklere hakim, performans yayınlarını yakından takip eden bir ajans ve güçlü bir ekibe sahip olmanın ortaya çıkan başarılı işlerdeki en önemli nokta olduğunu belirten Deniz Hamaloğlu, “Markayı anlayan, markanın ihtiyaçları doğrultusunda pazar dinamiklerine hakim bir müşteri ekibiyle çalışmak da bizim için oldukça kıymetli” diyor ve kazandıkları başarılarda Ingage’in katkısını şöyle değerlendiriyor; “Arçelik Global olarak 150’ye yakın ülkede satış ve pazarlama faaliyetleri gösteriyoruz. Amacımız faaliyet gösterdiğimiz pazarlarda tüketicilerimize doğru zamanda ve doğru şekilde ulaşmak, nihai olarak da marka bilinirliğimizi ve değerini yükseltmek. Bu hedeflere ulaşma yolculuğunda Ingage ile başarılı ve uyumlu bir iş ortaklığımız söz konusu.”
Ingage ortaklığıyla gelen global ödüller
Ford Trucks ve Arçelik Global’in, yeni pazarlara girerken hedef kitlenin mecra kullanımı ve alışkanlıkları hakkında Ingage’den aldığı içgörüler ve veriler, bu şirketlerin ajansla birlikte başarı getiren stratejiler ve medya planları oluşturmasına olanak sağladı. Bu çalışmalar sadece Türkiye’de değil, uluslararası yarışmalarda da karşılık buldu.
Ford Trucks 2019 Uluslararası Yılın Kamyonu (ITOY) ödüllü, çekicisi F-MAX’in lansman kampanyasıyla, yeni girilen Polonya pazarındaki hedef kitlenin tüketici içgörülerinden yola çıkarak Spotify’da özel bir proje olarak gerçekleştirildi. Bu proje 2020 yılında, tasarım dünyasının en eski ve en geniş kapsamlı ödüllerinden Hermes Creative Awards ve Ava Awards’tan kategorilerinin en iyisi olarak 2 Platin Ödül’ün sahibi oldu.
Gerçekleştirdikleri başarılı kampanyaların medya planlama, satın alma ve optimizasyon süreçlerinde Ingage ile güzel bir sinerji yakalayan Arçelik Global ise geçen yıl satışa yönelik performans kampanyası olarak gerçekleştirdiği Facebook CPAS Fransa ile hem Arçelik Global’in hem de Fransa’nın ilk Facebook “Collaborative Ad” başarısını kazandı. İspanya’da yaptıkları satış kampanyası ise Google’da başarılı bir vaka çalışması olarak yayınlandı.