Ingage ve Ford Trucks’a uluslararası büyük ödül!
Dijital ekosistemde ihtiyaç duyulan tüm hizmetleri tek bir çatı altında toplayan Ingage, Ford Trucks için yürüttüğü kampanyayla tasarım dünyasının en kapsamlı ödüllerinden “Hermes Creative Awards”’ta “Digital Advertising | Video Ad” kategorisinde, “Kategorinin En İyisi Platin Ödülü”nü aldı.
14 yıldır Amerika’da kreatif endüstrisinin en iyi yayınlarını, marka materyallerini, web sitelerini, videoları, reklamlarını ve pazarlama iletişimi projelerini değerlendiren Hermes Creative Awards, bu sene 19 ülkeden başvuru aldı. Ingage ve Ford Trucks, Ford Trucks F-MAX modelinin Polonya lansmanı kapsamında uluslararası pazarlarda marka bilinirliğini artırmak amacıyla, hedef kitlenin tüketici iç görülerinden yola çıkarak Spotify’da DPHTO (Disruptive HomePage take over) reklam modelini kullandı. Amerika’dan 6 bin 500 aday projenin katıldığı prestijli yarışmada, dünyanın en önemli projelerinin arasından sıyrılan Ingage-Ford Trucks Projesi Platin Ödül aldı. Projede, hedef kitle iç görüleri yorumlandı, doğru mecrada, doğru zamanda kullanıcının reklamla etkileşimi yükseltildi ve bu çalışma sonunda “2019 Uluslararası Yılın Kamyonu” seçilen Ford Trucks F-MAX’in marka bilinirliği arttırıldı.
Ford Trucks olarak 50’ye yakın ülkede çok geniş bir yelpazede faaliyet gösterdiklerini belirten Ford Trucks Türkiye ve Uluslararası Pazarlar Pazarlama Müdürü Emine Coşkun, “Özellikle, yeni giriş yaptığımız pazarlarda markamızı, ürünlerimizi, sunduğumuz avantajları doğru anlatmak ve “Her Yükte Birlikte”mottomuzla müşterilerimizin her zaman yanında olduğumuzu hissettirmek bizim için büyük önem taşıyor. İletişim çalışmalarımızı da bu bakış açısıyla yürütüyoruz. Hedef kitlemizi doğru analiz edip doğru zamanda, doğru yerde hedef kitleye dokunmayı çok önemsiyoruz. Bu yaklaşımla kullandığımız reklam modeli kreatif dünyaca kabul gören önemli bir ödüle layık görüldü. Mutluluk duyuyoruz.” diye konuştu.
Ajans Türkiye’den, uygulama yurtdışında, ödül uluslararası!
Ingage Genel Müdürü Pınar Ercan Tursun, “Strateji, veri ve teknolojiyi temel alarak 2020 hedeflerini belirleyen Ingage, Türkiye’de kurulmuş bir ajans olarak yurt dışında hayata geçirilen bir projeyle Hermes Creative Awards’ı kazandı. Bunun gururunu yaşıyoruz.” diyor. Ajans içindeki yurt dışı medya operasyonlarının yönetildiği HUB İstanbul organizasyonuyla dikkat çeken Ingage’in hizmet verdiği markalarla yakaladığı uyumun bu başarıda en önemli etken olduğunu söyleyen İngage Genel Müdürü Tursun ödül sürecini şöyle tanımlıyor, “Ford Trucks markamızla birlikte gerek yurt içi gerekse yurt dışı pazarlardaki ihtiyaçlara yönelik oluşturduğumuz iletişim çözümlerini bu prestijli ödülle taçlandırdığımız için büyük memnuniyet duyuyorum. Teknoloji, strateji, veri ve medyayı bütünleştirerek dönüştürücü ajans olma vizyonumuzla markalarımıza değer katmaya ve birlikte nice başarılara imza atacağımıza inancım tam.”