Instagram’da hayatı 500Lediler
FIAT’ın yeni otomobili FIAT 500L için online ve offline mecrada “Hayatı 500Lmek” adında bir proje hayata geçirildi. Buna göre 8-15 Temmuz tarihleri arasında Instagram fenomenleri Ahmet Erdem, Sezgin Yılmaz, Devrim Ateş ve Yeliz Şahin ile katılımcıların #500Lmek etiketiyle Instagram’da paylaşım yapabileceği “Hayatı Kaçırma!” temalı fotoğraf yarışması yapıldı. Trendsetter dergisi ile ortak yürütülen bu çalışmada, “500Lmek” tüketicilerin kaçırmadıkları ve hayatta kendilerine bir şey ifade eden her anı kendi çevreleri ile paylaşmanın tabiri olarak kurgulandı. Dört Instagram fenomeni, aracı deneyimledi ve deneyimlerini sözle değil “500Lyerek” takipçileriyle paylaştılar. Sonrasında da gerçekleştirilen yarışmada tüketicilerden hayatı “500Lmelerini” istediler. “500Lyen” katılımcılar arasından “an”ı en güzel anlatan katılımcıları belirleyerek onlara verdikleri hediyelerle hayatı daha fazla “500Lmelerine” olanak sağlamaya çalıştılar. Son olarak da belirlenen fotograflara hem FIAT markasının sosyal mecralarında hem de Trendsetter dergisinde yer verildi. Dolayısı ile aslında tüketicilerin “o an” ı “500Lmelerini” sağlanarak, onlar için çok şey ifade eden “anları” basılı mecrada da ölümsüzleştirme imkanı sunuldu. Kazananlar, fotoğraf makinesi, tüm hafta sonunu kapsayan FIAT 500L test sürüşü ve fotoğraflarının Trendsetter İstanbul dergisinin Ağustos sayısında yayınlanması hakkını kazanırken, yarışma kapsamında #500lmek hashtagiyle 10,449 “o an” paylaşıldı.
Reklamveren: FIAT
Reklamveren Temsilcileri: Özgür Süslü, Melike Güleli, Aslı Başağa, Barış Abi
Medya Ajansı: People Communications
Marka Grubu: Barış Türer, Mert Gönül
Mecralar: Basın, Dijital