Instagram’dan Taylor Swift’e özel muamele! | Son 24 saatin gündemi
Dünyaca ünlü şarkıcı Taylor Swift, 19 Nisan’da yeni albümü The Tortured Poets Department’i dinleyecilerine sunacak. Sosyal medya devi Meta, Taylor Swift’in yeni albümünü duyurmak için Swift’e özel bir güncelleme yaptı. Buna göre bazı kullanıcılar, Instagram’da Taylor Swift’in resmî sayfasına girdiklerinde The Tortured Poets Department albümüyle ilgili dikkat çeken bir detayla karşılaşıyor. Instagram’da Taylor Swift’in hesabına girip sayfayı yenileyen kullanıcılar, geriye doğru sayan bir sayaç ve Threads’e yönlendirme yapan bir buton görmeye başladı. Bu yönlendirme butonuna dokunan kullanıcılar, Threads’te The Tortured Poets Department albümüyle ilgili yapılan paylaşımları görüntüleyebiliyor.
Spotify’ın Türk kullanıcıları yaratıcılıkta zirvede!
Spotify’ın açıkladığı yeni verilere göre Türkiye’deki müzikseverlerin kendi çalma listelerini oluşturma aşkı her geçen gün artıyor. Türkiye’de bugüne kadar kullanıcılar tarafından oluşturulan toplam çalma listelerinin yüzde 30’u sadece son 12 ayda oluşturuldu. Sosyal medyada sevdiğimiz müziği paylaşma tutkumuz ise bir kez daha tescillendi: Türkiye, Spotify üzerinden sosyal medyada yapılan müzik paylaşımlarında Avrupa’da 1’inci, dünyada ise 5’inci ülke oldu.
Faber-Castell, Apple’a sataştı
Apple’ın uzun yıllardır devam eden “Shot on iPhone” kampanyası, gelişen kamera teknolojisini sergileyerek akıllı telefon fotoğrafçılığını öne çıkarmada adeta mihenk taşı olmuştu. Çizim yapmanın önemini tekrar hatırlatmak isteyen Faber-Castell ise “Shot on iPhone” kampanyasını uyarlayarak “Peki ya harika görüntüler yakalamak için güvendiğiniz telefonunuzu değiştirmeniz gerekmese ne olur?” sorusunu taşıyor gündeme…
Dove, yapay zekanın güzellik algısına karşı çıkıyor!
Dove, 2004 yılında hayata geçirdiği Gerçek Güzellik kampanyasının 20’nci yılında, kadınların ve genç kızların güzelliği nasıl deneyimlediklerini incelediği global bir rapor yayınladı. Dove Güzellik Algısı Raporu Türkiye verilerine göre; her 5 kadından 1’i, ideal güzellik tanımına ulaşabilmek için hayatının 5 yılından vazgeçebileceğini belirtiyor. Araştırmada güzelliğin gerçek dışı temsili konusunda yeni bir gündem maddesi olarak yapay zekaya dikkat çeken Dove, #GüzellikGerçekKalsın kampanyasıyla yapay zekanın nasıl bir güzellik tanımı öğrenmesini istediğimizi sorguluyor.
Haftanın marka-ajans iş birlikleri
OPPO, Türkiye’deki stratejik iletişim süreçlerinin yönetimi için Communication Partner ile anlaştı.
AXA Sigorta, iletişim çalışmalarını PRCO Stratejik İletişim Danışmanlığı ile yürütme kararı aldı.
Yamaha Motor’un Türkiye’deki temsilcisi Yamaha Motor Türkiye, stratejik halkla ilişkiler çalışmaları yönetimi danışmanlığı için Canyaş İletişim’i tercih etti.
X İletişim Avon Türkiye’nin 2 yıl boyunca tüm kreatif işlerini ve sosyal medya iletişimini yönetecek.
LinkedIn çalışanların kariyerini en çok geliştiren 15 iş yerini açıkladı!