İş dünyasında haftanın atamaları (1-7 Şubat)
Arzum’da iki önemli atama
Arzum, kısa süre önce iki önemli atamaya imza attı. Hakan Erkun Arzum Mali ve Kurumsal İşlerden Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı, Mert Uygur ise Arzum Pazarlama Direktörü oldu.
Hakan Erkun Arzum Mali ve Kurumsal İşlerden Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı olarak atandı
Boğaziçi Üniversitesi İktisadi İdari Bilimler Fakültesi İşletme bölümü mezunu olan Hakan Erkun, kariyerine 1996 yılında KPMG’de denetçi olarak başlamıştır. Ardından PwC’de kıdemli denetçi olarak çalışmıştır. 2001 yılında Danone Nutricia Anne-Bebek Beslenmesi ve İleri Medikal Beslenme bölümlerinde önce Raporlama ve Kontrol Yöneticisi, ardından Raporlama ve Finansal Kontrol Müdürü olarak çalışmıştır. 2004 yılında Danone Nutricia İleri Medikal Beslenme bölümü Finans Direktörü olarak görev almıştır. Ardından aynı yıl Danone Nutricia Anne-Bebek Beslenmesi Finans Direktörü olarak atanmıştır. 2005-2012 yılları arasında Danone Nutricia şirketinin (Numil Gıda San. ve Tic. A.Ş.) Yönetim Kurulu Üyeliği görevini de üstlenmiştir. 2013 yılından 2016 yılına kadar Danone Nutricia Anne-Bebek Beslenmesi Türkiye-İran HUB Finans Direktörü olarak çalışmıştır.
2016 yılında Danone Su bölümünde EME (Avrupa ve Ortadoğu) Bölgesi Finans Direktörü olarak İran, Türkiye, Polonya, Danimarka ve İspanya’dan sorumlu olarak çalışırken aynı zamanda Sırmagrup İçecek Sanayi ve Ticaret A.Ş. (Türkiye) ve Aqua D’or Mineral Water A.Ş. (Danimarka) şirketlerinde yönetim kurulu üyeliği yapmıştır. 2017 yılında bu görevlerinden ayrılıp Ontex BVBA şirketinde MEAA (Ortadoğu, Afrika, Asya) Bölgesi Finans Direktörü olarak Belçika’da yaşamış ve Türkiye, Cezayir, Pakistan ve Etiyopya’da üretim şirketleri ve bölgenin geri kalanında ihracat operasyonları ve satın alma ve birleşmelerle ilgili projelerde çalışmıştır.
2021 yılının başlarında Savola Gıda Sanayi ve Ticaret A.Ş.’de Finans Direktörü olarak çalışmış, Kasım 2021’de Balsu Gıda’da Mali ve İdari İşlerden Sorumlu Direktör olarak göreve getirilmiştir. Mart 2023 itibarıyla Koroplast Temizlik ve Ambalaj Ürünleri Sanayi ve Dış Ticaret A.Ş.’de Mali İşler Direktörü olarak atanan Erkun, Arzum’un Mali ve Kurumsal İşlerden Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı olarak atanmadan önce Peyman’ın Mali İşler Direktörü olarak görev alıyordu. İleri derecede İngilizce bilen Hakan Erkun bunun yanında orta düzeyde Almanca, İtalyanca ve Fransızca dil bilgisine sahiptir. Koruncuk Vakfı Mütevelli Kurulu üyeliğinin yanı sıra BÜMED (Boğaziçi Üniversitesi Mezunlar Derneği) ve Büyük Kulüp Derneği’nin de üyesidir.
Mert Uygur kariyerine Arzum Pazarlama Direktörü olarak devam ediyor
İstanbul Üniversitesi İşletme Fakültesi mezunu Uygur, Ball State Üniversitesi’nde MBA eğitimini tamamladı. Kariyerine 2012-2013 yılları arasında Vizeum’da Dijital Medya Planlamacısı olarak başladı. 2013 ila 2017 yılları arasında Xaxis’de Performans Pazarlama Direktörü olarak görev aldı. 2017 ila 2021 yılları arasında Samsung Electronics’te Dijital Pazarlama Yöneticiliği yapan Uygur, ardından Samsung Electronics Türkiye Dijital ve Veriye Dayalı Pazarlama Yöneticisi oldu. Ardından L’Oréal’in Active Cosmetics kategorisinde dijital ve e-ticaret Takım Liderliği görevini getirilen Uygur, 2022’den 2024’e kadar Kavak’ta Mena Bölgesi Pazarlama Direktörü görevlerini de üstlendi. Papel’de Global Pazarlama Direktörlüğü görevini üstlenen Mert Uygur, son olarak Arzum Pazarlama Direktörlüğü’ne atandı.
Ceren Özay Uz, Kurumsal İletişim, Sürdürülebilirlik ve Sosyal Sorumluluk Direktörü oldu
FLO GROUP, kurumsal iletişim, işveren markası ve iç iletişim, sürdürülebilirlik ve sosyal sorumluluk alanlarındaki stratejik vizyonunu güçlendirmek adına önemli bir atama gerçekleştirdi. Ceren Özay Uz, Kurumsal İletişim, Sürdürülebilirlik ve Sosyal Sorumluluk Direktörü oldu.
FLO GROUP, kurumsal iletişim, işveren markası ve iç iletişim, sürdürülebilirlik ve sosyal sorumluluk alanlarındaki stratejik vizyonunu daha da ileriye taşımak için önemli bir adım attı. FLO GROUP, sosyal sorumluluk alanlarındaki stratejik vizyonunu güçlendirmek adına Kurumsal İletişim, Sürdürülebilirlik ve Sosyal Sorumluluk Direktörlüğü pozisyonuna Ceren Özay Uz’u getirdi.
10 yılı aşkın bir süre boyunca halkla ilişkiler ve sürdürülebilirlik ajanslarında çalışarak farklı sektörlerden global ve ulusal birçok markanın yanı sıra sivil toplum kuruluşlarının iletişim faaliyetlerinin yürütülmesine katkı sağladı. 2018 – 2021 yılları arasında CGV Mars CinemaGroup’ta PR Müdürü olarak görev alan Özay Uz, 2021 Mayıs ayında katıldığı FLO Group’ta Kurumsal İletişim ve Sürdürülebilirlik Grup Müdürü olarak şirketin iletişim ve sürdürülebilirlik çalışmalarına başarıyla liderlik etti. Şubat 2025 itibariyle de Kurumsal İletişim Sürdürülebilirlik ve Sosyal Sorumluluk Direktörü görevine getirildi. Bu yeni göreviyle Ceren Özay Uz, FLO GROUP’un iletişim stratejileri, işveren markası ve iç iletişim uygulamaları ile sürdürülebilirlik hedeflerinin ve sosyal sorumluluk projelerinin yönetiminden sorumlu olacak.
Swissôtel Büyük Efes, İzmir’de üst düzey atama
Pamela Tito, Swissôtel Büyük Efes, Izmir Otel Müdürü pozisyonuna atandı. Daha önce Swissotel Büyük Efes’te Genel Müdür Yardımcısı olarak görev yapan Tito, bu yeni görevine terfi ederek Accor Grubu çatısı altındaki önemli liderlik rollerinden birini üstlendi. Atama, 2025 yılı itibarıyla duyuruldu.
Pamela Tito, Swissôtel Büyük Efes, İzmir’e ilk olarak 2010 yılında katılmış ve sırasıyla Satış Direktörü (2010-2013) ve Satış ve Pazarlama Direktörü (2013-2016) pozisyonlarında görev yapmıştır. Swissôtel ailesindeki bu değerli geçmişine ek olarak, Tito, uluslararası otelcilik sektöründeki deneyimini Mandarin Oriental Bosphorus, İstanbul ve Mandarin Oriental, Bodrum’da Bölge Ticari Strateji Direktörü olarak sürdürmüştür.
Kariyeri boyunca Mares Marmaris, Hilton İzmir, Fairmont Bakü ve Swissôtel The Bosphorus İstanbul gibi prestijli otel markalarında Satış ve Pazarlama Müdürü, Halkla İlişkiler Müdürü, Satış Direktörü ve Satış ve Pazarlama Direktörü gibi kritik görevlerde yer almıştır.
Bilkent Üniversitesi Turizm ve Otelcilik Bölümü’nden mezun olan Pamela Tito, 30 yılı aşkın tecrübesiyle Swissôtel Büyük Efes, İzmir’in büyüme hedeflerine ve başarı vizyonuna liderlik etmeye hazırlanmaktadır.
Tito, Otel Müdürü olarak 2025 itibariyle otelin tüm operasyonlarını yönetecek ve Accor’un misyonu olan üstün misafir memnuniyetini sağlamada önemli bir rol üstlenecektir.
Cengiz Zaim Sandoz Türkiye, Afrika ve Orta Doğu (META) Bölgesi Başkanlığı görevine atandı
3 yıldır Sandoz Türkiye Ülke Başkanı olarak görev yapan Cengiz Zaim, Ocak 2025 tarihinden itibaren Sandoz META (Orta Doğu, Türkiye ve Afrika) Bölgesi Başkanlığı görevine atandı.
Cengiz Zaim, META bölgesindeki yeni görevinde, bölgenin büyüme ve kârlılık hedeflerini ileriye taşırken, sürdürülebilir, erişilebilir ve güvenli ilaçlar sunma misyonunu daha geniş bir coğrafyada sürdürmeye devam edecek. Zaim, yeni oluşturulan bu bölgeyi İstanbul’dan yönetecek ve Türkiye Ülke Başkanı olarak görevini sürdürmeye de devam edecek.
İlaç sektöründe 20 yılı aşkın liderlik tecrübesine sahip olan Cengiz Zaim, Türkiye ve uluslararası pazarlarda önemli başarılara imza attı. Şubat 2019’da Sandoz’a katılan Zaim, Avusturya ve İsviçre’deki global ve bölgesel rollerinde strateji, portföy yönetimi, iş geliştirme ve lansmanlar alanında kritik projeleri hayata geçirdi.
2022 yılı başında Türkiye Ülke Başkanı olarak atanan Zaim, geçtiğimiz yıl boyunca da Rusya operasyonlarına liderlik etti. Bu süre zarfında Sandoz Türkiye, pazar payını yüzde 25 artırdı, ihracat şampiyonluğunda ikinci sıraya yükseldi. Bu yıl Türkiye’de 70’’nci yılını kutlayan Sandoz, 2024’ün son çeyreğinde Türkiye’ye 80 milyon dolarlık yeni yatırımını da duyurdu.
THOMSON’da üst düzey atama
Türkiye’de kısa bir süre önce faaliyet göstermeye başlayan, Avrupa’nın önde gelen TV üreticilerinden THOMSON, Türkiye’deki pazarlama ve strateji hamlelerini hızlandırmak amacıyla Pazarlama Grup Yöneticisi pozisyonuna Belemir Özkırım’ı atadı.
Bilgi Üniversitesi Pazarlama İletişimi bölümünde tamamladığı yüksek lisansında “Türkiye’de Küresel Markalar Tarafından Uygulanan Reklam Stratejileri ile Yaşam Tarzı Arasındaki İlişkileri” inceleyen Özkırım kariyerine, LG Electronics’te Pazarlama Uzmanı olarak başladı. Ardından Huawei Technologies’de Pazarlama Müdürü olarak pazarlama stratejisi, kampanya yönetimi ve ekip koordinasyonu konusunda sorumluluklar üstlendi. OPPO Mobile Telecommunications Corp.’da uzun vadeli marka stratejisi kampanya yönetimi, büyük bütçeli prodüksiyonlar ve yıllık plan yürütme konusunda uzmanlık göstererek Kıdemli Pazarlama Müdürü olarak kariyerine eden Özkırım, son olarak realme Mobile Telecommunications Corp.’da pazarlama stratejilerinin geliştirilmesini ve uygulanmasını denetleyen Pazarlama Grup Yöneticisi olarak görev yaptı.
Belemir Özkırım, Altın Örümcek Web Ödülleri’nde jüri görevini de yürütmektedir.
TurkNet’te siber güvenlik alanında üst düzey atama
Bilgi teknolojileri güvenliği alanının deneyimli isimlerden Adil Hafa, TurkNet’in Siber Güvenlikten Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı (Chief Security Officer) olarak atandı. Hafa, yeni görevinde TurkNet bilgi sistemlerinin, çalışanlarının ve müşterilerinin, siber risklerden korunmasından ve farkındalıklarının artmasına yönelik faaliyetlerden sorumlu olacak.
Doğu Akdeniz Üniversitesi Bilgisayar Mühendisliği Bölümü mezunu olan ve İstanbul Şehir Üniversitesi’nde Bilgi Güvenliği Mühendisliği yüksek lisansı yapan Adil Hafa, kariyerine 2007 yılında savunma sanayiinde hizmet veren AYESAŞ’ta aviyonik sistem test kodlarının geliştirilmesi alanında başladı. 2009-2013 yılları arasında Siemens AG, Siemens Enterprise Communications, ICterra ve Intertech gibi firmalarda farklı görevler alan Hafa, iş yaşamına Denizbank ve Garanti Teknoloji’de Sızma Test Uzmanı pozisyonunda devam etti. Ardından LC Waikiki’de BT Güvenlik Mühendisi olarak çalıştı.
2018 ve 2019 yıllarında Siber Güvenlik Danışmanlığı yapan Adil Hafa, Takasbank’ta Kıdemli Siber Güvenlik Mühendisi olarak çalışmasından sonra Hazine ve Maliye Bakanlığı Bilgi Teknolojileri Genel Müdürlüğü’nde Siber Güvenlik Danışmanı olarak görevlendirildi. 2021 yılında ise Türkiye Varlık Fonu’nda Bilgi Güvenliği Yöneticisi pozisyonunda kariyerine devam etti. Aynı yıl Yemeksepeti’ne Siber Güvenlik Direktörü olarak atanan Adil Hafa, 2022 yılından 2023 yılına kadar ise Delivery Hero’nun global sızma testi, kırmızı takım ve Hackerone ödül avcılığı programlarına liderlik etti. 2023-2024 arası dönemde fintek sektöründe görev almasının ardından Hafa kariyerini GLG Network expert/danışmanı ve Türk Telekom Pilot programında mentorluk ve danışmanlık hizmetleri vererek sürdürdü.
Skechers Türkiye yönetim kadrosunda yeni yapılanma
Türkiye’deki faaliyetleri Olka Grup tarafından yürütülen Skechers Türkiye, organizasyon yapısını üst düzey yönetici atamalarıyla güçlendiriyor. İnsan kaynakları, finans ve operasyon yönetimi alanlarında uzun yıllara dayanan tecrübeleriyle dikkat çeken Ş. Ceyhun Tolungüç, Emek Yurdanur ve Sedat Çakırca, yeni görevleriyle Skechers Türkiye ve grup şirketlerinin büyüme hedeflerine katkı sunmaya devam edecek.
Ş. Ceyhun Tolungüç – CFO (Chief Financial Officer/Finanstan Sorumlu Bşk. Yrd.)
Finans sektöründe 30 yılı aşkın deneyime sahip olan Ş. Ceyhun Tolungüç, şirketin CFO’su olarak yürüttüğü görevinde tüm grup şirketlerinin finansal yönetiminden sorumlu olacak. İstanbul Üniversitesi İşletme Fakültesi mezunu olan Tolungüç, kariyerinde Eczacıbaşı, Ernst & Young ve Multi Development gibi şirketlerde önemli görevlerde bulundu. 2015 yılından bu yana Skechers Türkiye’de finansal süreçlere liderlik eden Tolungüç, deneyimi ve stratejik yaklaşımıyla şirketin hedeflerine değer katmaya devam edecek.
Emek Yurdanur – CHRO (Chief Human Resources Officer/İnsan Kaynakları ve Kültürel Transformasyondan Sorumlu Bşk. Yrd.)
İnsan Kaynakları alanının deneyimli isimlerinden Emek Yurdanur, Skechers Türkiye’nin de içerisinde yer aldığı Olka Grup’ta CHRO olarak göreve başladı. Orta Doğu Teknik Üniversitesi Ekonomi Bölümü mezunu olan Yurdanur, İstanbul Gelişim Üniversitesi’nde Psikoloji alanında yüksek lisansını tamamladı. JTI, Tiryaki Agro gibi uluslararası şirketlerin yanı sıra Beymen ve Boyner Grup gibi perakende sektörünün önde gelen şirketlerinde uzun yıllar üst düzey İnsan Kaynakları yöneticiliği yaparak organizasyonel ve kültürel transformasyon süreçlerinde önemli rol aldı. Olka Grup’un tüm şirketlerinde İnsan Kaynakları’nın stratejik yönetim rolünü üstlenerek organizasyonel dönüşüme liderlik etmeyi sürdürmektedir.
Sedat Çakırca – COO (Chief Operations Officer/IT ve Operasyondan Sorumlu Bşk. Yrd.)
2021 Yılından bu yana Skechers Türkiye IT ve Lojistik Direktörüğü görevini üstlenen Sedat Çakırca, yeni görevinde tüm grup şirketlerinin IT ve Tedarik Zinciri süreçlerine liderlik edecek.Marmara Üniversitesi İktisat Bölümü mezunu olan Çakırca aynı üniversitede Uluslararası Ticaret ve Para Yönetimi alanında yüksek lisansını tamamladı. YKM, Boyner ve Koton gibi tanınmış markalarda şirket birleşmesi, stratejik planlama, dönüşüm projeleri ve lojistik operasyonlarının yönetimi gibi çok çeşitli görevler üstlenen Çakırca yeni görevinde grubun stratejik büyüme hedeflerine katkı sunmaya devam edecek.
Walther Kranz Dubai ofisine üst düzey atama
İstanbul, Dubai, Londra ve Bakü ofisleriyle MENA bölgesi başta olmak üzere global çapta iletişim ve etkinlik hizmeti sunan Walther Kranz, Dubai ofisine üst düzey atama gerçekleştirdi. Uzun yıllardır Londra ve Dubai özelinde gerçekleştirdiği çalışmalarla adını duyuran ve en son Dubai World Trade Centre Konferans Direktörü olarak görev alan Ayça Apak, Walther Kranz Dubai ofisinin Etkinliklerden Sorumlu Genel Müdürü oldu.
2021 yılından bu yana markaların iletişim ve etkinlik süreçlerini yöneten Walther Kranz, Dubai ofisi özelinde önemli bir atama gerçekleştirdiğini duyurdu. İstanbul, Dubai, Londra ve Bakü ofisleriyle markalara global çapta hizmet sunan ajans; Dubai ofisine Etkinliklerden Sorumlu Genel Müdür olarak deneyimli yönetici Ayça Apak’ı atadı.
Çeşitli global etkinlik şirketleri ve organizasyonlarında üst düzey yönetici olarak görev alan Ayça Apak, 2023 yılından bu yana Dubai’nin en büyük kongre ve sergi merkezlerinden Dubai World Trade Centre’da Konferans Direktörü olarak görev alıyordu.
2024 yılından bu yana Dubai ofisiyle bölgedeki markalara iletişim ve etkinlik hizmeti sunan Walther Kranz, gerçekleştirdiği bu atamayla yeni dönemdeki ekip yapısını güçlendirmeyi amaçlıyor.
Kärcher Türkiye’nin Yeni Pazarlama Müdürü Gökçe Dönmez oldu
Kärcher Türkiye’de 2025 yılı itibarıyla Pazarlama Müdürlüğü görevine Gökçe Dönmez atandı. Boğaziçi Üniversitesi Siyaset Bilimi ve Uluslararası İlişkiler Bölümü’nden mezun olan Gökçe Dönmez, Sabancı Üniversitesi’nde Liderlik ve Ekip Yönetimi eğitimi aldı. Pazarlama stratejileri, marka lansmanı, ürün yönetimi ve ticari strateji geliştirme alanlarında geniş bir deneyime sahip olan Gökçe Dönmez, son yıllarda kariyerini elektrikli ev aletleri sektöründe uzmanlaşarak şekillendirdi.
Gökçe Dönmez, Kärcher ailesine katılmadan önce 2023-2024 yılları arasında Haier Europe Pazarlama Müdürü olarak görev yaptı ve grubun Türkiye’deki çoklu marka stratejisinde Hoover ile Haier markalarının çok kanallı pazarlama stratejilerinin planlanması süreçlerini yönetti.
2019 yılında PwC’de Pazarlama ve İş Geliştirme Uzmanı olarak Türkiye operasyonlarının iş hacminin artması için stratejik planlamaya ve müşteri deneyimini geliştirmeye yönelik eylem planlarını hazırladı ve iş birliklerini güçlendirmek için stratejiler geliştirdi. 2017-2019 yılları arasında ise Vestel’de sırasıyla Ticari Pazarlama Uzmanı ve Proje Pazarlama Uzmanı unvanlarıyla ticari projelerde ürün yönetiminin, fiyatlama stratejilerinin, iletişim kampanyalarının yürütülmesi ve saha satış ekibine liderlik görevlerinde bulundu.
Gökçe Dönmez, 2025 yılı itibarıyla Kärcher Türkiye Pazarlama Müdürü olarak yeni görevinde, Kärcher’in ülkemizdeki marka bilinirliğini güçlendirmeye ve pazar payını artırmaya yönelik çalışmalara odaklanacak. Pazarlama ve strateji geliştirme, marka iletişimi, ticari pazarlama ve proje yönetimi alanlarında uzmanlaşan Gökçe Dönmez; İngilizce ve Almanca biliyor.
Octet Türkiye’de üst düzey iki yeni atama gerçekleşti
Octet Türkiye, yönetim kadrosunu genişleterek finans ve teknoloji alanındaki faaliyetlerini büyütmeyi hedefliyor. Müşteri odaklı çözümlerini çeşitlendirmeyi amaçlayan Octet Türkiye, yeni atamalar kapsamında Bilal Demirtaş’ı Mali ve İdari İşler Direktörü, Cenk Karasu’yu ise Satış Direktörü olarak kadrosuna dahil etti.
Cenk Karasu
Mühendislik eğitimini tamamladıktan sonra 1998 yılında alacak yönetimi alanında iş hayatına adım atan Cenk Karasu, bankacılık sektöründe Koçbank ve Yapı Kredi Bankası gibi kurumlarda çeşitli görevlerde bulundu. Ardından HSBC’de alacak finansmanı ve dış ticaret ekibinde grup müdürü olarak çalışarak tedarikçi finansmanı, dış ticaret ve alacak finansmanı konularında geniş bir bilgi birikimi edindi. Yeni görevi kapsamında Octet Türkiye’nin ödeme ve tahsilat çözümlerinin mevcut ve potansiyel müşterilere sunulması sürecinde aktif rol alacak Karasu, müşteri odaklı hizmetlerin geliştirilmesine odaklanacak.
Bilal Demirtaş
Yüksek lisans eğitimini Yıldız Teknik Üniversitesi MBA programında tamamlayan Bilal Demirtaş ise 18 yıllık finans ve muhasebe deneyimi boyunca Çiçek Sepeti’nde Muhasebe Müdürü, Ödeal Ödeme’de CFO ve NomuPay Türkiye’de Finans Direktörü olarak görev aldı. Bu tecrübeleriyle finansal süreçlerin stratejik yönetimi ve organizasyonel yapıların güçlendirilmesi konularında uzmanlaşan Demirtaş, yeni rolünde şirketin mali ve idari operasyonlarının etkinliğini artırmak üzere çalışacak.
Güçlü teknolojik altyapıyı, finans alanında köklü deneyim ve konusunda uzman insan kaynağıyla bir araya getiren Octet Türkiye, yeni hizmet ve ürünleriyle firmaların ve tedarikçilerin ihtiyaçlarına uygun çözümler sunuyor.
Selin Bahar Mesulam, Korozo’da Chief Marketing Growth Officer (CMGO) rolüne terfi etti
Korozo’nun büyüme yolculuğunda önemli bir rol üstlenen Selin Bahar Meşulam, şirket içindeki başarılı kariyerine bir yenisini daha ekledi. Uzun yıllardır Korozo bünyesinde liderlik pozisyonlarında fark yaratan Meşulam, CMGO pozisyonuna atanarak Korozo’nun global vizyonunu ileriye taşımada kritik bir sorumluluk üstlendi.
Robert Kolej’de başlayan öğrenim hayatının ardından, Kimya Mühendisliği bölümünü bitirdiği İstanbul Teknik Üniversitesi ve Pazarlama ile Operasyon Yönetimi alanında MBA yaptığı Koç Üniversitesi gibi prestijli kurumlarda eğitim alan Meşulam, kariyerine uluslararası pazarlama, stratejik yönetim ve iş geliştirme alanlarında başarı hikayeleri yazarak devam etti.
Korozo’daki kariyeri boyunca çeşitli liderlik pozisyonlarında bulunarak şirketin güvenilir büyüyen markasına katkı sağlayan Meşulam, son olarak Gıda Dışı Esnek Ambalajlar İş Birimi Direktörü olarak görev yapmış ve şirketin ticari stratejilerinin belirlenmesinde kritik bir rol üstlenmiştir. Stratejik büyümeyi ön planda tutan projelere liderlik eden Meşulam, yönetimindeki ekiplerle birlikte yüzde 400’ün üzerinde gelir artışı sağlamış, yeni pazarlara girilmesine öncülük etmiş ve sektörün güncel dinamiklerine uygun çözümler üretmiştir.
Ozan Tekin, Admizu’nun Genel Müdür Yardımcısı olarak görev yapacak
Uluslararası teknoloji ve mobil pazarlama sektöründe 17 yıllık deneyime sahip olan Ozan Tekin, Admizu’ya İş Operasyonlarından Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı olarak atandı. İstanbul Teknik Üniversitesi Elektrik Mühendisliği mezunu olan Tekin, Harvard Business School’un online ‘İş Stratejisi’ sertifika programını başarıyla tamamladı.
Kariyerinde fintech ve mobil ödeme alanlarında operasyon, ürün yönetimi, iş geliştirme ve pazarlama süreçlerinde önemli görevler üstlendi. Dijital mobil pazarlama konusunda uzman olan Tekin, uluslararası bir şirketin Türkiye pazarına giriş stratejisini yönetti. Bu süreçte yerel bir ekip kurarak satış ve müşteri ilişkileri yönetiminde etkin rol oynadı. Aynı zamanda şirketin teknoloji lansmanlarında öncü rol üstlenerek teknopark iş birlikleri ve yatırım teşvik programlarına katılım sağladı.
Daha önce İnteraktif Reklamcılık Derneği (IAB) Türkiye Şubesi’nde markasını temsil eden Tekin, Dubai, Marbella ve Köln gibi yerlerde önemli uluslararası fuarlarda iş birlikleri geliştirdi. Bankalar, fintech kuruluşları ve e-ticaret şirketleriyle yaptığı stratejik anlaşmalarla sektörde önemli bir yer edindi. Ozan Tekin, edindiği geniş deneyim ve stratejik vizyonuyla Admizu’da iş operasyonlarının yönetiminden sorumlu olacak.
Ozan Elektronik Para 2025’e yeni yönetimiyle başladı
Ozan Elektronik Para, 2025 yılına güçlü bir yönetim kadrosu ve stratejik atamalarla adım attı. Özgür Gerçek’in CEO olarak atanmasıyla başlayan bu yeni dönemde yapılan atamalar, Ozan’ın geleceğine olan yatırımların bir parçası olarak şirketin finansal dönüşüm süreçlerini hızlandırmaya ve sektördeki değişimi yönlendirmeye odaklanıyor.
CMO pozisyonundan Chief Operating Officer (COO) görevine atanan Eren Kumcuoğlu, şirketin operasyonel süreçlerini daha verimli hale getirirken, Chief Product Officer (CPO) olarak atanan Cenk Küçükiravul, inovatif ürün ekosisteminin geliştirilmesine liderlik ediyor. Ayrıca, Chief Technology Officer (CTO) görevine getirilen Tansel Kılıç, Ozan’ın teknoloji altyapısını güçlendirmek ve dijital dönüşüm süreçlerini hızlandıracak kritik projelere öncülük edecek.
Ozan’ın güçlenen yönetim kuruluna katılan iki değerli isim ise şirketin stratejik vizyonunu destekliyor. Finans ve kamu sektöründe 30 yılı aşkın deneyime sahip olan Ömer Duman, Maliye Bakanlığı başta olmak üzere T.C. Merkez Bankası gibi birçok önemli kamu kurumunda üst düzey görevlerde bulundu.
25 yılı aşkın deneyime sahip olan İbrahim Hakkı Polat ise MASAK Başkan Yardımcılığı ve MASAK Başkanlığı gibi kritik görevlerin yanı sıra meslek hayatı boyunca mali suçların önlenmesi ve uluslararası finans standartlarına uyum alanlarında liderlik etti.