İstanbul Shopping Fest haberleri düşüşte
Bu yıl üçüncüsü düzenlenen İstanbul Shopping Fest’in, düzenlenen indirim ve sürpriz kampanyalarla gündeme geldiği belirlendi. Medya Takip Ajansı Interpress’in yaptığı araştırmaya göre; 8 Haziran’da startı verilen Festivalin ilk haftalarına ‘Gezi Olayları’nın sekte vurduğu ve medyada yayınlanan haberlerin geçen iki yılki sayıya ulaşamadığı ortaya çıktı.
Ulusal, bölgesel ve yerel iki bini aşkın gazete ile derginin Interpress tarafından taranarak yapılan incelemede, bu yıl Haziran ayında düzenlenen ve 22 gün süren İstanbul Shopping Fest hakkında toplam 183 adet haber ve yazının yayınlandığı belirlendi. 2012 yılında bu sayı 251 adet olurken, Festivalin ilk düzenlendiği yıl olan 2011’de ise yazılı basında toplam 830 haber yayınlanmıştı.
Shopping Fest, televizyonda 19 kez haber oldu
Özel kampanya, indirim ve etkinliklerle müşterilerine önemli avantajlar sunan İstanbul Shopping Fest’te, 22 gün süreyle AVM’ler ve cadde mağazaları gece saat 23.00’e kadar açık kaldı. Etkinliğin televizyondaki haber yansımalarını da inceleyen Interpress raporuna göre; 40’ı aşkın kanalın alışveriş festivali süresince farklı haber kuşaklarında konuyla ilgili toplam sadece 19 adet haber yayınlandığı belirlendi.