İşte Türk ajansların Cannes Lions’ta kısa listeye kalan çalışmaları…
62. Cannes Lions Yaratıcılık Fesitivali’nde kısa listeler açıklanmaya devam ediyor. Şimdiye kadar açıklanan listelerde Türkiye’den de bir çok iş yer alıyor. Bugün ise Cannes’da PR, Medya, Etkili Yaratıcılık ve Outdor kategorilerinde kısa listeler açıklandı. PR kategorisinde Samsung hayata geçirdiği “Duyan Eller” projesiyle Leo Burnett İstanbul iki alt kategoride kısa listeye kaldı.
Bu yıl en Türkiye’den en yüksek başvuru sayısına ulaşan kategorilerden biri de Açıkhava… 185 başvurunun yapıldığı Açıkhava kategorisinde Y&R İstanbul Arçelik için hazırladığı “Kendi Kendini Temizleyen Fırın” kampanyasıyla iki ayrı alt kategoride kısa listede yer alıyor.
Tribal Worldwide İstanbul’un İş Bankası ve Audi için hayata geçirdiği kampanyalar ve Medina Turgul DDB’nin BSH için yaptığı “Kuşkonmaz” çalışması, Havas Worldwide İstanbul’un Durex için hazırladığı kampanya TBWA\İSTANBUL’un IKEA ve Sinbo kampanyaları, Concept’in Şekerbank için hazırladığı “Tweet Village” başlıklı çalışma Türk ajansların Açıkhava kategorisinde finale kalan diğer işlerini oluşturuyor.
Vodafone’un “Kırmızı Işık” uygulamasıyla, Y&R Team Red İstanbul da Medya kategorisinin iki alt kategoride kısa listede yarışa devam ediyor.