Kahve Dünyası’nın lezzetleri C Level Club’ta deneyime dönüşüyor
Marketing Türkiye tarafından üst düzey pazarlama iletişimi profesyonelleri için 2012 yılında kurulan bir bilgilendirme ve networking platformu olan C Level Club yılın ilk buluşmasında kapılarını eşsiz bir deneyimle açıyor. Kahve Dünyası iş birliğiyle 12 Mart Salı günü Kahve Dünyası’nın Zeytinburnu’ndaki fabrikası “Kahve Dünyası Fabrika Veliefendi”de gerçekleşecek etkinlikte pazarlama dünyasının üst düzey yöneticileri nefis çikolatalar ve bir kahve deneyimi eşliğinde yeme-içme trendlerini dinleme fırsatı bulacak.
Doğru tasarlanmış bir müşteri yolculuğu; bağlılığın, keyifli bir yeme içme anının ve iyi bir deneyimin temelini oluşturuyor. Yeme-içme motivasyonunu, doğru bir deneyimle birleştirmenin etkisini yeme-içme trendleri üzerinden anlatmak, hatta yaşatmak için kolları sıvayan C Level Club pazarlama profesyonellerini Kahve Dünyası’nın yaşatacağı benzersiz deneyime çağırıyor.
Deneyim dolu bir güne hazır mısınız?
Kahve Dünyası uzun yıllardır sektördeki varlığını sürdürerek hem kendini geliştiren hem de müşterisinin sadakatini kazanan bir marka. İlk mağazasını 2004 yılında açan ve bugün yurt içinde 35 ilde 180 mağazası, yurt dışında ise 13 mağaza ve satış noktası bulunan marka kahve, çikolata, unlu mamul, dondurma ve fit lezzetler kategorilerinde bini aşkın ürün çeşidini tüketicilerine sunuyor. Pazardaki gücünü ve itibarını her geçen gün artıran Kahve Dünyası C Level Club ile lezzetlerini bir deneyime dönüştürmek için pazarlama profesyonellerini bekliyor.
“Benim kahvem” diyeceğiniz lezzeti bu deneyim alanında bulacaksınız
Kahve Dünyası, Türk damak tadına en uygun lezzetleri sunabilmek adına Ar-Ge ekibi, uzman kadrosu ve maharetli ustalarıyla Ar-Ge faaliyetlerini aralıksız olarak sürdürerek ürün gamını genişletti ve genişletmeye devam ediyor. Fabrikalarında üretilen ve misafirlerin yalnızca Kahve Dünyası’nda bulabileceği lezzetler yaratan marka kahveye getirdiği çeşitlilikle kahve deneyimini de zirveye taşıyor. Soğuk Türk Kahvesi, Salepli Kahve gibi yenilikçi ürünleri bu alanda öne çıkanlar arasında yer alıyor.
Kahve dışında tüketim dinamiklerine istinaden “fit lezzetler” adlı doğal ve aktif yaşama uygun yiyecek kategorisinde müsli, granola, poriç; içecek kategorisinde proteinli içeceklerin (Probadem, Protahin ve Promeyve) yanı sıra, No:6 Serisi adı verilen ve taze hazırlanan meyve ve sebzeli içecekler de Kahve Dünyası’nın ürün gamına eklenen diğer lezzetler arasında…
Türkiye Türk kahvesine bayılıyor
Araştırmalar gösteriyor ki özellikle Türk kahvesinin tadını sevdiğimiz kadar kültürüne de resmen bağlıyız. Türk Kahvesi bir kaynaşma, sohbet aracı, fal bakarken eğlence aracı, kız istemede buzları kırma aracı, misafirlikte, iki lafın belini kırmak istediğimizde keyif aracı, sıradan bir akşamüstü aniden gelen mutluluğu taçlandırma aracı… Kısaca Türk kahvesi denildiğinde akan suları duran bir toplumuz. Kahve Dünyası, yayımladığı araştırmayla yedi bölgenin Türk kahvesi haritasını ortaya çıkardı! 5 Aralık Dünya Türk Kahvesi Günü nedeniyle yapılan araştırmaya göre, her 100 kişiden 95’i Türk kahvesini seviyor. Türk kahvesi en çok Ege’de tüketilirken tüm bölgelerde en çok köpüklü ve orta şekerli kahve tercih ediliyor.
İşte tüm bu lezzetler 12 Mart Salı günü Kahve Dünyası’nın Zeytinburnu’ndaki çikolata ve kahve kokan mağazası “Kahve Dünyası Fabrika Veliefendi”de pazarlama profesyonelleri tarafından deneyimlenirken katılımcılar deneyim tasarımı ajansı Userspots’un hazırladığı kapsamlı bir yeme-içme trendleri raporunu da dinleme imkanı bulacak.
C Level Club Hakkında
C Level Club, Marketing Türkiye tarafından üst düzey pazarlama iletişimi profesyonelleri için 2012 yılında kurulan bir bilgilendirme ve networking platformudur. Türkiye’de pazarlama iletişimi sektörüne yön veren sektör profesyonellerini yılda altı kez bir araya getiren C Level Club, iş yapış modellerini değiştirecek, kurumun gelecek stratejilerine yön verecek yenilikler hakkında bilgilendirmeyi amaçlıyor. 2012 yılından beri her sene gerçekleştirdiği etkinliklerle sektöre içgörü sağlayamaya devam eden C Level Club iş yapış modellerini değiştiren, kurumların gelecek stratejilerine yön verecek içerikleri odağına alıyor.