Kanada TikTok’u sınır dışı ediyor | Son 24 saatin gündemi
Kanada, ulusal güvenlik endişeleri nedeniyle TikTok’un Kanada’daki ofislerinin kapatılmasını talep etti, ancak uygulamanın kullanımına yönelik herhangi bir yasaklama getirilmedi.
Kanada İnovasyon, Bilim ve Sanayi Bakanı François-Philippe Champagne, sosyal medya platformlarının kişisel tercihe dayalı kullanım olduğunu vurguladı. Bu karar, TikTok’un Kanada’daki operasyonlarını etkileyebilir ve yüzlerce kişinin işsiz kalma riskini doğurabilir.
TikTok, Kanada’da yaklaşık 15 milyon kullanıcıya sahipken, şirketin ofislerinin kapanması yeni hizmetlerin başlatılmasını da erteletti. TikTok, bu karara karşı hukuki yollara başvurmayı planlıyor. Kanada’nın TikTok’a yönelik aldığı bu karar, dünya genelindeki sosyal medya ve ulusal güvenlik tartışmalarını yeniden gündeme getirdi.
Ekim ayının reyting şampiyonu gazetecileri belli oldu!
Marketing Türkiye için Medya Takip Merkezi’nin kapsamlı bir analizle hazırladığı ve Türkiye’de ilk ve tek olma özelliği taşıyan “YouTube Rating Report”un Ekim ayı sonuçları belli oldu. Yeni nesil gazeteciliğin nabzını tutan rapor; YouTube’da en çok izlenen gazetecilerden abone sayısını en çok artıranlara, 1 ay boyunca en çok gündem yaratan haber içeriklerinden en beğenilen gazetecilere dek pek çok önemli veriye ışık tutuyor…
“YouTube Rating Report”un Ekim ayı sonuçlarını incelemek için TIKLAYIN!
Karaca Grup “Esnaf ruhlu iyi çocuklar” ile büyüyor…
Karaca Grup’un son yıllardaki yolculuğu tam bir başarı hikayesi… Bünyesine kattığı markalarla, dev iş birlikleriyle, Fatih Karaca’nın “anlamlı yenilikler” dediği inovatif ürünleriyle sektöründe liderliği ele geçiren marka; Türkiye pazarına getirdiği SharkNinja ve Flying Tiger’la da başarısını katlamayı planlıyor. Ancak markanın çok daha büyük bir planı var. Karaca Ailesi’nin odağında markayı büyütmek olduğunu söyleyen Fatih Karaca 2030’a kadar global arenada ilk üçe girmeyi hedeflediklerini belirtiyor… Hem bugüne kadar elde ettikleri başarıların sırrını hem de bu iddialı hedefe nasıl ulaşacaklarını konuşmak üzere bir araya geldiğimiz Fatih Karaca, yönetimdeki “esnaf ruhlu iyi çocuklar”ı işaret ediyor…
Söyleşinin tamamını okumak için TIKLAYIN!
Marketing Türkiye C Level Club üyeleri “Voice2Be” ile sınırları aştı…
C Level Club üyeleri bu kez Marketing Türkiye ve Karnaval Medya Grubu ev sahipliğinde dijital ses dünyasının yeni pazarlama modeli “Voice 2B”yi keşfetti.
Ürettiği premium içerikleri 2012 yılından beri özel buluşmalarla C Suite sektör profesyonelleriyle paylaşan Marketing Türkiye C Level Club üyeleri buluşmalarına hız kesmeden devam ediyor. C Level Club üyeleri bu kez de Marketing Türkiye ve Karnaval Medya Grubu iş birliğinde “Voice2Be: Sese yeni yaklaşım, yeni felsefe” buluşmasında bir araya geldi.
XCO’24’ün programı belli oldu!
Türkiye’nin ilk ve en kapsamlı deneyim tasarımı zirvesi için hazırlıklar tamamlandı. Marketing Türkiye ve Deloitte Türkiye iş birliğiyle bu yıl 10. kez gerçekleştirilecek olan “XCO Deneyim Tasarımı & Yönetimi Zirvesi” “Age of Scientific Marketing” ana temasıyla deneyim tasarımında mükemmelliği hedefleyenleri bir araya getirecek. XCO Deneyim Tasarımı ve Yönetimi Zirvesi’nin hemen ardından“Müşteri Deneyimini En İyi Yöneten Markalar”ın belirlendiği ALFA Awards’da “Customer Brand” seçilen markalar ödüllerine kavuşacak.
11 Kasım’da Wyndham Grand İstanbul Levent’te gerçekleştirilecek olan zirvede ayrıca 2 workshop da düzenlenecek. “Age of Scientific Marketing” ana temasıyla hayata geçirilen zirvede global trendleri deneyimin usta isimleri yorumlayacak…