
Kazanmanın tutkusu Misliyle Misli’de!
“Misliyle Misli’de” sloganıyla markanın ruhunu yeniden şekillendiren Misli, kullanıcılara sadece bahis yapma imkânı sunmakla kalmıyor; aynı zamanda oyunun her anını daha keyifli, kazançlı ve interaktif hale getiriyor. Misli CMO’su Okan Erol ile markanın yeni reklam kampanyasını, dönüşüm sürecini, yenilikçi özelliklerini ve tutkuyu merkeze alan stratejisini konuştuk.

Misli CMO’su
Misli’de önemli değişiklikler var. Kullanıcıya yeni hizmetler sunuluyor, bahis deneyimi gelişiyor, slogan ve jingle değişiyor, markanın tutkulu ruhu ortaya çıkıyor. Misli’de neler oluyor?
İsmimiz için ideal olan marka kimliğiyle bütünleşiyor, Misli’yi “daha fazlasının markası” olarak konumluyoruz. Standartla yetinmeyen her bahisçi, her insan daha fazlasına ulaşmaya tutku duyar. Biz bu tutkuyu odak alıyor, “Misliyle Misli’de” diyerek bahisçinin dünyasını genişletiyor, fark yaratan yenilikler sunuyoruz. Rengimiz, tezahürat formundaki yeni jingle’ımız ve iletişim tonumuzla, bir “tutku” markası olmak, bahis severin tutkusunu en iyi şekilde yansıtmak için çalışıyoruz. Dilimizdeki tutku; teknolojimiz, fırsatlarımız ve müşteri deneyimimize de uçtan uca yansıyor. Yalnızca Misli’de olan xG gol beklentisi, canlı bahis tüyoları, Şampiyon Oran gibi ayrıcalıklarımızın yanı sıra, istatistikler, canlı yayınlar, anlık bahis ya da Misli Arena gibi, kazanmayı kolay ve hızlı kılan özellikler de “Misliyle Misli’de”. Çünkü oyuna ve oyuncusuna tutku duyanlar için hep daha fazlası mümkün!
Sadece Misli’de olan yeni özellikler ve ayrıcalık yaratan kampanyalarınız neler?
Sporseverler xG gol beklentisini biliyor, ancak anlık gol ihtimalini modelleyen bu veriyi sektörde bulamıyordu. Şimdi Mis li’de, hücum verileriyle zenginleşen xG bilgilerinden ma çın her anında hızlıca faydalanabiliyor ve bahis deneyiminizi geliştirebiliyorsunuz.
Canlı bahis tüyoları da maç içi gelişmelere göre şekil alan ve tek tıkla oyuna dönüşebilen ipuçları sunuyor. Yapay zekâ kaynaklı bilgiler, yepyeni oyun ve kazanç fırsat larını keşfetmenizi ve daha iyi tahmin yapmanızı sağlıyor.
Bu vizyonun arkasında şu içgörü var: Bahisçi aslında sürekli ihtimallerle bilek güreşi halinde. Adeta ava çıkan bir avcı, golü koklayan bir golcü gibi tüm potansiyel fırsatları değerlendiriyor. İşini kolaylaştıracak her türlü bilgi ve avantajı hızla sonuca çevirmek istiyor. Biz de oyuncunun aradığı her şeyi “Misliyle Misli’de” sunuyoruz. Zafer meşalelerini yakmak istedikleri o beklenen kazanma anlarına ve bu arayışa duyduğumuz tutkuyu, Misli deneyiminin her noktasına taşıyoruz. Şampiyon Oran ile sektördeki standart oranlar dan daha yüksek oranlarla oynama ve günde 500 TL’ye kadar ekstra kazanç sağlama imkânı sunuyoruz. Ayrıca Yeni Üyelere 500 TL kampanyamızla Misli’ye yeni üye olan herkese ilk ayında toplamda 500 TL katılım ve yatırım bonusu veriyoruz. Yani, bahisseverlerin aradığı kampanyalar da “Misliyle Misli’de”!
2009’dan beri milyonlarca oyuncuyu ilklerle tanıştırıyor, güvenle yasal bahis oynatıyoruz. Tutkulu, hızlı ve çok özellikli Misli, güçlenerek daha da büyüyor. Bahisseverleri, kazanmanın tutkusunu “Misliyle Misli’de” yaşamaya bekliyoruz.
Tutkulu, hızlı, çok özellikli!
Reklam Filmi Künyesi
Reklamveren: Misli
Reklamveren Yetkilileri: Zafer Reisoğlu, Okan Erol, Sezer Derkuş, Sedef Bayrak, Ilgım Çetin
Reklam Ajansı: WE İSTANBUL
Yönetmen: Can Pehlivanlı
Yapım Şirketi: Norr Film
Müzik: Mono Jingles