Ketchup, Arap Yarımadası’na tat kattı
Sadakat pazarlaması alanında yurtiçi ve yurtdışında bir çok firmaya danışmanlık ve yönetim hizmeti sunan Ketchup Loyalty Marketing, Suudi Arabistan’ın en büyük bankalarından biri olan The Saudi Arabian Investment Bank (SAIB) için WOOW sadakat programını devreye soktu.
Ketchup, Ortadoğu’daki bankaların sunduğu standart banka kartı sadakat programlarını bir adım öteye taşıyarak, müşterilerin sadece banka kartlarından yapmış olduğu işlemlerden değil, günlük bankacılık işlemlerinin neredeyse tümünden puan kazanmalarına imkan sunan bir program tasarladı. Üyeler topladıkları puanlarla, ürün kataloğunda yer alan; elektronikten ev eşyasına, dünyaca ünlü moda markalarının ürünlerinden otel konaklaması ve uçak biletine kadar bir çok ödüle hak kazanabiliyorlar. WOOW sadakat programına üyelik, bankanın web sitesinden, çağrı merkezinden ya da şubelerinden gerçekleşebiliyor.
Ketchup, Suudi Arabistan’da yapmış olduğu bu programla beraber operasyon alanına Ortadoğu’yu da katmış oldu. Konuyla ilgili Ketchup Managing Partner Erkut Erkut “30’dan fazla ülkede projeler yapmanın güveniyle, Türk şirketlerinin de yurtdışı pazarlara açılma stratejilerinde hem satışlarını arttırma, hem de müşteri sadakatını güçlendirme konularında destek vermeye hazırız” dedi.
Mobil iletişim ve akaryakıt sektöründe geliştirdiği sadakat projeleri sayesinde Avrupa, Ortadoğu ve Afrika bölgesindeki programları ödüllendiren Loyalty Awards, London tarafından iki yıl üst üste büyük ödüle layık görülen Ketchup, sadakat pazarlaması alanında yirmiden fazla uluslararası markaya farklı coğrafyalarda hizmet veriyor.