KFC Türkiye, “Uçarak Parkında” uygulaması ile yaz başından beri parklarda sipariş kolaylığı sağlıyor
KFC Türkiye, tüketici odaklı pazarlama stratejisinin bir parçası olarak Haziran ayında hayata geçirdiği Uçarak Parkında uygulaması ile parklarda ve piknik okazyonlarında tüketicilerinin sipariş deneyimini kolaylaştırmaya devam ediyor.
Piknik severlerin sipariş deneyimini kolaylaştırmak adına ilk olarak Maçka Demokrasi ve Maltepe Sahil parklarında hizmet sunan uygulama, hizmet ağını genişleterek toplam 6 şehirdeki 13 parkta lezzetseverlerle buluşuyor. Misafir deneyimini bir adım öteye taşıma amacıyla tasarlanan “Uçarak Parkında” uygulamasıyla Maltepe Parkı’ndan verilen siparişler parkların doğal dokusuna uygun olarak bisikletli kuryeler tarafından parkın içerisindeki özel buluşma noktalarında teslim edilmeye başlamıştı.
Başta gençler olmak üzere hedef kitlelerinin alışkanlıklarını stratejilerinin merkezine aldıklarına dikkat çeken KFC Türkiye CMO’su Özkan Özyavuz, “Müşteri odaklı stratejimizle tüketici deneyimini kusursuz hale getirmek için çalışıyoruz. Dijital yatırımlarımızla lezzete erişimi ve tüketicilerimizin en keyifli anlarında yanlarında olmayı her zaman önceliklendiriyoruz. Buradan yola çıkarak mobil uygulamamızdaki geliştirme sayesinde hayata geçirdiğimiz Uçarak Parkında projemizle parklara teslimatı yaz başından bu yana kolaylaştırmaya devam ediyoruz. Parkın doğal dokusunu göz önünde bulundurarak tasarladığımız bisikletli kurye teslimatları ve müşterilerimize siparişleri ile birlikte hediye ettiğimiz piknik örtüsü ve yastık seti, uygulamamızın tüketiciler tarafından beğeniyle karşılanmasını destekledi. Yenilikçi uygulamalarımız ve dijital yatırımlarımız ile sektörde ilham veren adımlar atmaya ve misafirlerimizin en keyifli anlarında yanlarında olmaya devam edeceğiz.” dedi.