KitKat, “ofis dışı” otomatik yanıtları özelleştiriyor
Yıl sonu, pek çok çalışan için “tatil” anlamına gelse de masasında sıkışıp kalanlar; bitmek bilmeyen “Out-of-Office” (Ofis dışında) yanıtlarıyla mücadele edenler de var. Nestlé ve Publicis Middle East iş birliğinde gerçekleşen “Auto Reply Break” kampanyası işte tam da onlara selam gönderiyor.
Nestlé ve Publicis Middle East, yıl sonu tatilleri için kişiselleştirilmiş “Out-of-Office” e-postası oluşturan yeni bir “Auto Reply Break” kampanyası geliştirdi. Bu otomatik e-posta yanıtları, yalnızca gönderenin yokluğundan dolayı özür dilemekle kalmıyor, aynı zamanda kurtarılabilir bir KitKat getiriyor ve masa başı çalışanlara hak ettikleri molayı sunuyor.
Nestlé yöneticilerinden Deniz Yamanel, kampanyaya dair “Ofis dışındayken gelen yanıtlar, hâlâ çalışanlar için genellikle bir hayal kırıklığı kaynağıdır. Bu e-postaları eğlenceli bir şeye dönüştürmek için burada bir fırsat gördük” diye belirtiyor.
Publicis Middle East‘in kreatif direktörü Bana Salah ise şunları söylüyor:
“Markanız için her gün yeni bir medya alanı bulamazsınız. Ofis dışı e-postaları, KitKat’ın özellikle tatil sezonunda, gerçekten molaya ihtiyaç duyanların, meslektaşları uzaktayken hala ofiste olan çalışanlar olduğu bir dönemde, bir mola vermenin savunuculuğunu yapması için mükemmel bir yerdir.”
Nike’ın “Winning Isn’t Comfortable” kampanyası neden başarılı?