Kızılay’ın çorbası Knorr’dan
Knorr, Türk Kızılayı ile birlikte hayata geçirdiği “Hem İçimiz Hem Kalbimiz Isınsın” projesini yeni reklam kampanyasıyla duyurdu. “Ayrı evlerde olsak da, aynı sofradayız hepimiz. Bir kaşık çorba bile içemeyiz, açken diğerimiz” mesajının yer aldığı reklam filminde izleyiciler, ihtiyaç sahiplerine yardım etmeye davet ediliyor.
“Hem İçimiz Hem Kalbimiz Isınsın” projesinin duyurusunun yapıldığı yeni reklam filminde Knorr, ihtiyaç sahiplerine hizmet veren Türk Kızılayı aşevlerine 1,5 milyon kase çorba bağışında bulunuyor. Projeye destek vermek isteyen tüketiciler de 30 Mart tarihine kadar satın aldıkları her Knorr Ezogelin çorba ile bu bağış miktarını artırabilecek. Knorr, tüketicilerin satın aldıkları her Knorr Ezogelin çorbası için Türk Kızılayı Aşevlerine 1 kase çorba bağışlayacak.
Kampanya Künyesi
Reklamın Başlığı: Hem İçimiz Hem Kalbimiz Isınsın
Reklamveren: Unilever Knorr
Reklamveren Yetkilisi: Toloy Tanrıdağlı, Ece Bağatur, Özlem Şencan
Reklam Ajansı: Lowe İstanbul
Kreatif Direktör: Can Faga
Yaratıcı Grup: Volkan Dalkılıç, Eray Hökelek, Deniz Yükselci
Müşteri ilişkileri G.: Taflan Yörük, Sultan Engin, İdil Kibaroğlu
Strateji Grup Direktörü: Yusuf Muslubaş
Strateji Direktörü: Mert Tuncer
Ajans Prodüktörü: Tuğrul Karadeniz, Emirhan Akıncı
Yapım şirketi: Stork-Films
Yönetmen: İsmail Orhan Toraman
Kullanılan mecralar: TV, dijital, outdoor, basın