Koç çalışanlarının yeni dijital iş arkadaşı: KoçGPT | Son 24 saatin gündemi
Koç Holding, 2016 yılından bu yana devam eden Dijital Dönüşüm Programı kapsamında yenilikçi teknolojileri iş yapış süreçlerine dahil ediyor. Program kapsamında dijital araçları iş süreçlerine dahil ederek çalışanlarını yenilikçi teknolojilerle güçlendirmeyi de hedefleyen Koç Holding, anlayışla KoçGPT uygulamasını hayata geçirdi.
Koç Topluluğu çalışanları, KoçGPT ile e-posta ve toplantı yönetimi, metin düzenleme, kurumsal terimler, dil çeviri gibi modülleriyle ofis çözümlerine ulaşıyor, etik ilkeler ve uyum politikaları alanındaki sorularına hızlıca yanıt alıyor. KoçGPT, Koç Topluluğu bünyesindeki farklı sektörlere, kurumsal bir yapıda tek GPT modeli üzerinden hizmet vermesi açısından dünyadaki benzer uygulamalar arasında farklılaşıyor.
Türkiye’de LinkedIn’in en etkili 20 ismi
Profesyonellerin sosyal medyası LinkedIn, iş dünyasının her bir paydaşı için önemli bir paylaşım alanı. Herkesin birbirinden ilham alabildiği platformda içgörülerden iş dünyasındaki en yeni haberlere, makalelerden kişisel gelişim alanına dek pek çok içerik bulmak mümkün. Bir de elbette platformda etki ve etkileşim gücü yüksek olan isimler var… Paris merkezli pazarlama şirketi Favikon birçok ülke için yaptığı en etkili Linkedin kullanıcıları veri analizine ilk kez Türkiye’yi de dahil ederek yeni listesini yayınladı!
Favikon tarafından belirlenen Türkiye’de LinkedIn’in en etkili 20 ismi’ni incelemek için TIKLAYIN!
British Airways logosuna güveniyor!
British Airways, müşterilerinin geleceğini şekillendirmeye yardımcı olan hayattaki önemli yolculukları kutlayan “A British Original” konumlandırmasının bir parçası olarak yeni bir açık hava kampanyasına başladı.
Kampanyada, bir uçağın penceresinden 35 bin ft yükseklikten dışarıya bakan yolcuların yüzündeki şaşkınlık görünüyor.
adidas’tan “bu şaka olmalı” dedirten ayakkabı!
Büyük spor ayakkabılar trend olmaya devam ederken, adidas’tan eğlenceli bir adım geldi. Ünlü spor giyim devinin bu hafta başında Confirmed uygulaması aracılığıyla özel indirimler için tanıttığı “Kutu ayakkabı” (The box shoe), büyük spor ayakkabılar trendine esprili bir dille katılıyor.
adidas’ın klasik mavi beyaz renklerindeki kutusu, ayakkabı şeklinde tasarlansa da kutu formunu koruyor. Kutunun üzerinde ise tıpkı bir ayakkabı gibi kalın bağcıklar ve dil de bulunuyor.
Spor giyim devi, “Ürün ve ambalaj arasındaki çizgileri bulanıklaştıran bu adidas ayakkabı, gerçekten kutunun dışında” diye tanımlıyor.
Brandverse Awards’da başvuru dönemi sona eriyor!
Birbirinden iddialı projelerin 8 ana bölüm altında rekabet edeceği Brandverse Awards 2024 başvuru dönemi çok yakında sona eriyor. Yarışmaya katılmak için son başvuru tarihi 4 Nisan saat 23.59!
BoomSonar ve Marketing Türkiye iş birliğiyle gerçekleşen organizasyonda reklamverenlerin ve ajansların başarısı her biri alanında uzman jüri üyeleri tarafından değerlendirilerek kazananlar belirlenecek.
1 Nisan 2023 – 1 Nisan 2024 aralığında gerçekleşen en başarılı iletişim çalışmalarınızla başvuruda bulunmak için geç kalmayın!