Kotex, kuralları kaldırıyor
Yenilenen hijyenik pedinin relansman kampanyası için Demet Evgar ile anlaşan Kotex, hedefine genç kadınları aldı.
Özel günlerde kendilerini rahatsız ve endişeli hisseden kadınları, kendilerine koydukları kuralları kaldırmaya davet eden Kotex’in yeni kampanyasında Demet Evgar’ın enerjisiyle samimi bir iletişim dili kullanılıyor. Kampanyanın TV, outdoor, sosyal medya ve dijital mecralarda yayımı planlanırken, tüketicilerin markayla interaktif etkileşime geçmeleri hedefleniyor. Kampanyanın dijital ayağında yer alan “kurallarikaldir.com” sitesi ile tüketicilerin kendilerine koydukları kuralları paylaşmaları isteniyor. Paylaşımda bulunanlar arasından seçilecek bir şanslı kişi ise Demet Evgar ile aynı skeçte oynama şansı yakalayacak. Ogilvy&Mather İstanbul tarafından hazırlanan reklam filminin yönetmenliğini Fatih Kızılgök yaptı. Çekimleri 1 gün süren filmin prodüksiyonunu Autonomy üstlendi ve yaklaşık 50 kişilik bir ekip çalıştı.
KAMPANYA KÜNYESİ:
Reklamveren: Kimberly Clark Türkiye
Ürün: Kotex
Pazarlama Direktörü: Deniz Gürler Utkutan
Ürün Müdürü: Caner Kırateli
Reklam Ajansı: Ogilvy & Mather İstanbul
Executive Kreatif Direktör: Tolga Büyükdoğanay
Kreatif Direktör: Arzu Uzunali
Sanat Yönetmeni: Ayça Peksağ
Metin Yazarı: Hakan Yılmaz, Halil Gökhan Tuna
Müşteri Direktörü: Tuba Çağan
Marka Yöneticisi: Tuğçe Asrak, Ali Serhat Ünal
Prodüktör: Fulya Akay
Prodüksiyon Şirketi: Autonomy
Yönetmen: Fatih Kızılgök
Müzik: Berke Taşar
Post Prodüksiyon: Sinefekt