Lacoste Türkiye’den unutulmayacak lansman!
2024 yılı geride kalırken pazarlama dünyasında lansmanlar yine çok konuşuldu. Geçtiğimiz yılın en çok konuşulan lansmanlarından birine de Lacoste Türkiye imza attı. Marka, yeni kadın koleksiyonu olan ‘New Women Silhouette’ için davetlilere Kız Kulesi’nde unutulmaz bir gece yaşattı.
İstanbul Boğazı’nın ortasında benzersiz bir atmosferde gerçekleşen Lacoste Türkiye’nin New Women Silhoutte lansmanı, davetlilere yalnızca bugünü değil geçmişi de deneyimleme fırsatı sundu. Restore edildikten sonra Kız Kulesi’nde yapılan ilk marka etkinliği olma özelliği taşıyan lansmanda, Lacoste’un arşivlerinden seçilen özel parçalar sergilendi; markanın köklü hikayesi, güçlü mirası ve modern yaklaşımı bir kez daha vurgulandı.
Bu özel gece için 112 kişilik ekip titiz bir çalışma gösterdi. Davetliler, Lacoste timsahının bulunduğu teknelerle İstanbul’un farklı yerlerinden Kız Kulesi’ne ulaştı ve gece boyunca bu eşsiz deneyimi yaşama fırsatı buldu.
Kız Kulesi’nde uzun yıllar unutulmayacak bir lansmana imza attıklarını söyleyen Lacoste Türkiye Genel Müdürü Atok Kansav, “Markamızın renklerinden hazırlanan özel ışık efektleriyle İstanbul’un bu en feminen yapısını ve İstanbul siluetini renklendirdik. Kulenin içinde de Lacoste’un geçmişten günümüze olan kadın koleksiyonlarını sergiledik. Bu etkinlik, markamız için önemli bir kilometre taşıydı ve kadın segmentindeki gücümüzü ve vizyonumuzu göstermek için oldukça etkileyici oldu. Gelecekte Türkiye’deki büyümemizi sürdürmeyi, yeni mağazalar açarak erişilebilirliğimizi artırmayı ve her zaman olduğu gibi tüm segmentlerde müşterilerimize Lacoste kalitesini sunmaya devam etmeyi hedefliyoruz” dedi.
Lacoste Türkiye’nin gerçekleştirdiği New Women Silhoutte lansmanında, DJ Charmeine ve DJ Sıla Deren, müziğin ritmi ve boğaz manzarasının büyüsüyle misafirlerine unutamayacakları bir deneyim yaşattı. Kız Kulesi’nin tarihi dokusu ile Lacoste’un modern tasarım anlayışı bu özel gecede kusursuz bir şekilde bir araya geldi.