LC Waikiki ile moda dünyasında trendler yeniden yazılıyor
LC Waikiki, “İyi Giyinmek Herkesin Hakkı” misyonuyla çıtasını üst seviyelere taşımayı sürdürüyor. Yeni dönem koleksiyonları, yenilikçi, özgün tasarımları ve dijital dönüşüme uyumlu stratejileriyle de öne çıkan LC Waikiki, trendleri belirleyerek farkını ortaya koyuyor. Koleksiyon başarılarıyla olduğu kadar, güçlü iletişim stratejileri ve etkili sosyal medya iş birlikleriyle de ses getiren markanın, yeni dönem stratejilerini LC Waikiki Müşteri İçgörüleri ve Pazarlama İletişiminden Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Sinem Akgül Yılmaz paylaştı.
LC Waikiki’nin yeni dönem stratejileri hakkında bilgi verir misiniz?
“İyi Giyinmek Herkesin Hakkı” misyonuyla çıktığımız yolculukta yıllardır milyonlarca insana kaliteli, erişilebilir ve en trend ürünleri sunduk. Bu anlayış LC Waikiki’nin köklü değerlerinin yanında, müşterilerimize olan bağlılığımızı da temsil ediyor. Güçlü misyonumuzla ilerlerken, dünyada değişen tüketici alışkanlıklarını, moda dinamiklerini ve dijital dönüşümü yakından takip ediyoruz. Yeni dönem stratejilerimizi bu doğrultuda şekillendiriyoruz.
Moda dünyası sürekli değişim ve dönüşümle birlikte yenilik içinde. Tüketiciler artık sadece “uygun fiyatlı” ya da “kaliteli” ürünlerle yetinmiyor. Aynı zamanda tarzlarını yansıtabilecekleri, güncel trendlere hitap eden ve kendilerini özgün hissetmelerini sağlayan ürünler arıyor. İşte bu noktada LC Waikiki olarak yeni dönem vizyonumuzu bir adım ileri taşıyoruz. Bizler artık trendleri takip eden değil, trendleri belirleyen bir marka olma hedefiyle hareket ediyoruz. Koleksiyonlarımızla her kesime ve yaş grubuna en trend ve tarz ürünlerle hitap ediyoruz. Müşterilerimize tarzlarına en uygun şıklığı sağlayabilecekleri çok sayıda ürünü ulaşılabilir fiyatlarla sunuyoruz. LC Waikiki olarak hep tarzı olan bir markaydık ancak bugün geldiğimiz noktada koleksiyonlarımızın tasarımı, kalitesi ve ürün çeşitliliği önemli farklılıklar ortaya koyuyor.
Trendleri belirlerken nasıl hareket ediyorsunuz? Nelerden ilham alıyorsunuz?
Bu stratejiyi hayata geçirirken odaklandığımız bazı başlıklar var. Bunlardan biri müşteri içgörüleri. LC Waikiki olarak müşteri içgörülerini en doğru şekilde analiz ederek, değişen ihtiyaçları ve beklentileri öngörüyor, tasarımlarımızı buna göre şekillendiriyoruz.
Yeni dönem stratejilerimizde tasarım, markamızın merkezinde yer alıyor. Sezonun renklerini,
desenlerini ve siluetlerini özgün LC Waikiki dokunuşuyla harmanlıyoruz. Trendleri yansıtmakla kalmıyor, onları baştan yaratıyoruz. Koleksiyonlarımızda yenilikçi detaylara ve estetik unsurlara önem veriyoruz.
Trend belirleyici marka olmayı pazarlama ve iletişim çalışmalarımızla da destekliyoruz. Dijitalleşmenin sunduğu olanakları etkin bir şekilde kullanarak müşterilerimizle daha güçlü ve sürekli bir bağ kuruyoruz. Veri odaklı pazarlama stratejilerimizle hedef kitlemizi daha iyi tanıyor, doğru zamanda, doğru kanalda ve doğru içerikle onlara ulaşıyoruz.
Özellikle sosyal medya platformları ve dijital kampanyalarda dinamik ve yaratıcı içerikler sunarak LC Waikiki’nin modadaki öncülüğünü vurguluyoruz.
Müşterilerinizle nasıl etkileşim kuruyorsunuz? Trendler odağında nasıl koleksiyonlar hayata geçiriyorsunuz?
Hayata geçirdiğimiz kampanyalar, güçlü bir vizyon sunarak markamızla müşterilerimiz arasında duygusal bir bağ kuruyor.
Bu vizyonun en dikkat çekici örneklerinden biri moda dünyasının önde gelen ismi Tülin Şahin ile gerçekleştirdiğimiz iş birliği oldu. Londra’nın ve Kopenhag’ın eşsiz atmosferinde yaptığımız bu çekimde, LCW Vision Koleksiyonu’nun şık ve zarif parçalarını Tülin Şahin’in zarafetiyle buluşturduk. Moda severlerden büyük ilgi gören bu proje, dijital kanallarda ve sosyal medyada geniş yankı uyandırarak markamızın “trendleri belirleyen” kimliğini pekiştirdi.
Kısa zaman önce Çağla Şikel ile koleksiyonlarımızın yeniliklerini ve tarzını yansıtan bir iş birliğimiz oldu. Dijital kanallarda ve sosyal medyada videomuzun tanıtımını yapmaya başladık. Bu iş birliğinde, şehirli modern kadının temposuna ve ihtiyaçlarına cevap veren bir koleksiyon sunma vizyonumuzu yansıttık. Şıklığı minimal dokunuşlarla buluşturmanın yanı sıra kadınların kendilerini her anlarında zarif ve güçlü hissedebilecekleri mesajını vermeye çalıştık. Aldığımız geri bildirimlerin de gayet olumlu ve pozitif olmasından dolayı çok mutluyuz.
Kampanyalarımızda müşterilerimizin yaşam tarzına dokunan, yenilikçi ve özgün koleksiyonlarımızı öne çıkarıyoruz. Bu sezon büyük beğeni toplayan ve ses getiren Kürk ve Aviator Koleksiyonları, LC Waikiki’nin trend belirleme vizyonunun somut bir yansıması.
Aviator koleksiyonumuzda gökyüzünün dinamizminden ilham alarak “Tarzını Uçur” diyoruz. Modern ve cesur tasarımlarla güçlendirilmiş aviator parçalar, özgün tarzını vurgulamak isteyenlerin favorisi olmaya aday. “Özgüvenini Giy” mottosuyla sunduğumuz kürk koleksiyonu ise zamansız parçaları modern detaylarla birleştiriyoruz. Her iki koleksiyonumuzu da çok özel bir etkinlikte tanıttık.
Denim de bu yıl moda dünyasına güçlü bir dönüş yaptı. LC Waikiki olarak biz de bu trendi kapsayıcı bir yaklaşımla koleksiyonlarımıza taşıdık. Her tarza ve ihtiyaca hitap eden geniş bir ürün yelpazesi sunduk.
XSIDE markamızla gençlere yönelik kaliteli ve erişilebilir fiyatta ürünleri öne çıkarmaya devam ediyoruz. Önümüzdeki günlerde bu koleksiyonumuz özelinde de yeni iş birliklerimiz ile dijital projelerimizi hayata geçireceğiz. Vision koleksiyonumuz ile şehirli kadının modern şıklığını destekliyor, zamansız ve stil sahibi parçalar sunuyoruz. Klasik koleksiyonumuz ile erkek ve kadınların şık ve tarz bir görünümü yakalamaları için ürün çeşitliliğimi genişletiyoruz. Erkek giyiminde ise Southblue koleksiyonumuz tarzıyla hem iş hem özel hayatında beğeni toplamayı sevenlere hitap ediyor. Şehirli erkek modasının şık ve kaliteli parçalarını ulaşılabilir fiyatlarla müşterilerimizle buluşturuyoruz.
Bu projeler ve koleksiyonlarla yalnızca moda trendlerini belirlemekle kalmıyor, müşterilerimizle güçlü bir etkileşim kuruyoruz. Bu etkileşimi kurarken geçmişimizden ve köklerimizden de besleniyoruz. Bunun en güzel örneği de geri getirdiğimiz LC Waikiki’nin ikonik maymun karakteri. Koleksiyonlarımızda bu figüre yer verirken aynı zamanda “Efsane Maymunlar” çizgi filmini de yayınlayarak hem maymun figürünü yeni nesillere tanıtıyoruz.
Özellikle dijital kanallarımızda ve sosyal medya platformlarımızda koleksiyonlarımızı ve kampanyalarımızı moda severlerle buluşturuyor, onların görüşlerine önem veriyoruz.