Lexus’tan gerilla şov: Yeni aracını lüks markaların kapısının önüne park etti
Lüks otomobil markaları genellikle gösterişli showroom’larla dikkat çekmeye çalışır. Ancak Lexus, yeni çıkan 2024 LBX modelini tanıtırken alışılmışın dışında, oldukça yaratıcı bir gerilla pazarlama stratejisi uyguladı.
2024 LBX modelleri Amsterdam’ın lüks alışveriş caddesi P.C. Hoofstraat’ın tam ortasına, Dior, Chanel, Louis Vuitton ve Gucci gibi ikonik markaların önüne park edildi. Bu sayede alışveriş yapanlara, lüks bir showroom deneyimi yaratıldı. Marka aynı zamanda pahalı kira masraflarından kaçınarak, potansiyel müşterilerin ilgisini çekmeyi ve onlarla etkileşim kurmayı başarmış oldu.
“The Parkable Flagship Store” olarak adlandırılan bu yenilikçi konsept, yüksek kiralardan kaçınarak rekabete farklı bir yaklaşım getiriyor.
Söz konusu kampanya DDB Amsterdam reklam ajansının imzasını taşıyor.