LG yeni logosunu tanıttı
Güney Koreli elektronik devi LG, yeni marka kimliğini tanıttı. “Life is Good” (Hayat Güzeldir) sloganıyla öne çıkan LG, mottosunu koruyarak logosunu minimal bir tasarıma dönüştürdü.
Son dönemde markalar ardı ardına görsel kimliklerini değiştirip yeni logolarıyla çıkıyor tüketicilerinin karşısına. O markalardan sonuncusu LG oldu. Marka yeni logosuyla daha modern bir görünüm elde etmeyi ve genç kitlenin ilgisini daha çok çekmeyi hedefliyor. İnsan yüzüne benzetilen ve animasyonla canlandırılan yeni logoda markanın imzası haline gelen kırmızı-beyaz renklerden de vazgeçilmemiş.
Şirket, yeni küresel kimliğiyle ilgili yaptığı açıklamada şu ifadelere yer verdi:
“LG, globalde çalışanlarıyla paylaştığı yeni ‘Marka İletişim Kılavuzu‘”‘nda, Z Kuşağı da dahil olmak üzere, ülkeler ve nesiller boyunca tüm müşteriler tarafından sevilmesi ve nihayetinde ikonik bir marka haline gelmesi için oluşturulan yeni özellikleri ana hatlarıyla açıkladı. Yenilenen marka kimliği ile LG’nin ‘Ödün Vermeyen Müşteri Deneyimi’, ‘İnsan Odaklı İnovasyon’ ve ‘Gülümsemeyi Güçlendiren Sıcaklık’ temel değerlerini güçlendiriyor. Life’s Good marka sloganı, şirketin ürünleri, hizmetleri ve iletişimi aracılığıyla müşterilerinin kaliteli bir yaşam sürmelerine ve değerli anların tadını çıkarmalarına nasıl katkı sunulduğunu ifade ediyor. Bu marka misyonuyla şirket, gezegen için daha iyi bir yaşamın ve geleceğin şekillenmesine katkıda bulunarak ‘Daha İyi Bir Yaşam için İnovasyon’larına devam ediyor.”
Fanta kimlik yeniliyor: Logodaki portakal nereye kayboldu?
Coca-Cola’nın tasarım ekibi ve kreatif ajansı Jones Knowles Ritchie, Fanta’nın logosunu elden geçirerek markaya yeni bir küresel kimlik kazandırdı. Yeni logo tasarımı, 7’den 70’e herkese hitap ederek eğlenceli bir imaj çizmeyi hedefliyor.