LinkedIn’de ikinci işten çıkarma dalgası: Çalışanların %3’ünü etkileyecek | Son 24 saatin gündemi
Microsoft’un sahibi olduğu profesyonel sosyal ağ platformu LinkedIn, pazartesi günü yaptığı açıklamada yaklaşık 668 kişiyi, yani iş gücünün yüzde 3’ünü işten çıkaracağını söyledi.
Söz konusu işten çıkarmadan LinkedIn’in mühendislik, ürün, yetenek ve finans ekipleri etkilenecek. Mayıs ayında LinkedIn dünya çapında 716 çalışanını işten çıkarmış ve belirsiz iş piyasasında talebin azalmasını gerekçe göstererek Çin’e daha az odaklanacaklarını açıklamıştı.
Dünya çapında 36 ofiste 19 bin 500 çalışanı bulunan LinkedIn, işten çıkarmaların nedenine dair bir yorumda bulunmadı. Yapılan açıklamada şirket, ekiplerin sayısının azalmasının, “karar verme sürecini kolaylaştırdığını” belirterek “stratejik önceliklere yatırım yapmaya” devam edeceklerini ifade etti.
Mayıs ayında LinkedIn’in Genel Müdürü Ryan Roslansky, şirketin “müşteri davranışlarında değişiklikler yaşandığını ve gelir artışında bir düşüş olduğunu” dile getirmişti.
Doğuş Otomotiv tarafından Mayıs ayında kurulan Doğuş Şarj Sistemleri Pazarlama ve Ticaret A.Ş’nin D-Charge markasıyla EPDK’ya yaptığı lisans başvurusu onaylandı ve Şarj İstasyonu İşletmeciliği Lisansı almaya hak kazandı.
Doğuş Otomotiv elektrikli şarj istasyonları için lisansını aldı!
Doğuş Otomotiv tarafından Mayıs ayında kurulan Doğuş Şarj Sistemleri Pazarlama ve Ticaret A.Ş’nin D-Charge markasıyla EPDK’ya yaptığı lisans başvurusu onaylandı ve Şarj İstasyonu İşletmeciliği Lisansı almaya hak kazandı.
D-Charge, öncelikle Doğuş Otomotiv’in distribütörlüğünü üstlendiği markalarının yetkili satıcı ve yetkili servislerine, Doğuş Grubuna bağlı yatırım ve iştirakler başta olmak üzere markaların ihtiyaç duyduğu tüm noktalara Elektrikli Araç Şarj sistemlerinin kurulumu ve bunların servisi hizmetini sunuyor.
D-Charge, 2024 yılının ilk çeyreğinden itibaren, Türkiye’nin tüm coğrafi bölgelerinde yer almayı hedefliyor.
YouTube, reklam engelleyici kullananlara 3 hak tanıyor
YouTube, reklam engelleyici kullanan kullanıcılara uyarı göndermeye başladı.
Akış devi, “Reklam engelleyici kullanıyor olabilirsiniz. İzin verilenler listenizde YouTube yoksa veya reklam engelleyici devre dışı bırakılmamışsa video oynatma özelliği engellenir” şeklinde açık bir ihtarda bulunuyor.
Üç kez bu uyarıyı göz ardı edenlerin ise video oynatıcıya erişmesi engelleniyor. Yani YouTube’u reklamsız izlemek isteyen kullanıcıların Premium almaktan başka şansı kalmıyor…
Deneyimle büyüyenler XCO sahnesinde buluşacak…
Türkiye’nin ilk ve en kapsamlı deneyim tasarımı zirvesi için hazırlıklar tamamlandı. Marketing Türkiye ve Deloitte Türkiye iş birliğiyle bu yıl dokuzuncusu gerçekleştirilecek olan “XCO Deneyim Tasarımı & Yönetimi Zirvesi” deneyimde mükemmelliği hedefleyenleri bir araya getirecek. “Grow with XV” ana temasıyla gerçekleştirilecek zirvede katılımcılar büyüme odaklı deneyim stratejilerini keşfedecek… Kasım ayında Hilton İstanbul Bomonti’de gerçekleştirilecek zirvenin sonunda ise ALFA Awards Ödül Töreni ile “Müşteri Deneyimini En İyi Yöneten Markalar” “Customer Brands” olarak ödüllerine kavuşacak.
FMCG perakendesi verilerinde “fırsat” var!
Gıda Perakendecileri Derneği’nin (GPD) düzenlediği 9. Ortak Gelişim Kongresi’nde gıda perakendecileri ve tedarikçileri bir araya geldi. “Gelecek 100 Yılda Sürdürülebilir Bir Dünya için Sürdürülebilir Perakende oturumunda” yer alan NielsenIQ Türkiye Genel Müdürü, Orta Doğu ve Afrika Analitik Lideri Didem Şekerel Erdoğan ve NielsenIQ Türkiye Perakende Hizmetleri Direktörü Serhat Sükan, hızlı tüketim ürünleri pazarının güncel durumuna ve sürdürülebilirlikle ilgili çalışmaların sonuçlarına dair çarpıcı veriler paylaştılar. Markaların odaklanması gereken güncel tüketici trendlerine ve büyüme fırsatlarına ışık tutan verilere daha yakından bakmak için TIKLAYIN!