Lüks ürünler pazarında tüketim alışkanlıkları nasıl şekillenecek?
BEYMEN CMO’su Polat Uyal ve BEYMEN Pazarlama İletişim Genel Müdür Yardımcısı Mirella Kaspi ile Marketing Türkiye New Step canlı yayınında “Lüks ürünler pazarında tüketim alışkanlıkları nasıl şekillenecek?” sorusuna yanıt arandı.
Son dönemin en sıcak konularının tartışmaya açıldığı Marketing Türkiye New Step’in son konukları BEYMEN CMO’su Polat Uyal ve BEYMEN Pazarlama İletişim Genel Müdür Yardımcısı Mirella Kaspi oldu. Programda Marketing Türkiye Genel Yayın Yönetmeni Günseli Özen ve Marketing Türkiye Haber Müdürü Ferruh Altun’un sorularını yanıtlayan BEYMEN CMO’su Polat Uyal ve BEYMEN Pazarlama İletişim Genel Müdür Yardımcısı Mirella Kaspi “Değer Odaklı Liderlik… Öngörü, Cesaret, Mücadele, Güven ve Yenilikçilik” konularını değerlendirdi.
Marketing Türkiye New Step
Koronavirüs pandemisi iş dünyasında tüm paradigmalarını değiştirirken evden çalışmak da sürecin dayattığı bir “yeni normal”e dönüştü. Ve elbette fiziki etkinliklerin bilinmez tarihlere ertelendiği bu yeni normal, dijital buluşmaların önemini de hiç olmadığı kadar artırdı. Zira böylesi puslu bir havada geleceği öngörmek her zamankinden daha hayati bir önem taşıyor. Ancak belki bunun kadar önemli olan bir başka konu da kiminin “kaos” kiminin ise “kriz” olarak nitelendirdiği bu süreci doğru tahlil edip gelecek stratejilerini bu gerçekler üzerine kurgulamak.
Marketing Türkiye New Step serisi her şeyin an bazlı değiştiği bir dünyada değişen tüketici davranışlarını hem yakalamak ve hem de yanıtlamak bir ihtiyaç haline geldi. Marketing Türkiye New Step artık Next Step’in bittiği, New Step’in başladığı günümüzde yepyeni konulara değinecek. Her hafta farklı konu ve alanının önde gelen konuklarıyla Marketing Türkiye web sitesi ve sosyal medya hesaplarından katılımcılarla bir araya gelecek olan Marketing Türkiye New Step dijital dönüşümden yapay zekaya, medya sektöründen e-ticarete kadar pek çok konuda vizyon yaratan oturumlara ev sahipliği yapacak.