Haftanın marka-ajans iş birlikleri
Renee’ye bir yeni marka
Renee müşteri potföyüne bir yeni marka daha ekledi. Elexus Hotel’in yeni dönemde ATL & BTL tüm iletişim çalışmalarında yaratıcı çözüm ortağı Renee oldu.
Renee’nin müşteri portföyünde; Beşiktaş Belediyesi, Civil, Doğanay ve Kavram Okulları gibi markalar yer alıyor.
Gilead Türkiye’nin tercihi Weber Shandwick
Global biyoteknoloji şirketi Gilead Türkiye, iletişim çalışmaları için Weber Shandwick ile anlaştı.
Weber Shandwick, Gilead’a kurumsal iletişim, kriz iletişimi, lider iletişimi ve medya iletişimi çalışmalarında danışmanlık hizmeti verecek.
HangiKredi, desiBel’i seçti
desiBel Ajans, müşteri portföyüne yeni bir marka ekledi. Bankacılık ürünleri karşılaştırma ve başvuru alanında Türkiye’nin lider platformu HangiKredi’nin yeni iletişim ajansı desiBel Ajans oldu.
PR, dijital iletişim, kreatif ve etkinlik alanlarında çeşitli sektörlerden pek çok markaya hizmet sunan desibel Ajans, HangiKredi’nin stratejik iletişim, pazarlama iletişimi, medya ilişkileri, gündem yönetimi ve kriz iletişimi konularındaki tüm çalışmalarına destek verecek.
Çağdaş Holding’in tercihi belli oldu
Bünyesinde yer alan Akana Cennet Koyu, Akana Hotel ve Swiss Hotel Bodrum Hill gibi büyük projelere imza atan Çağdaş Holding yeni dönem için dijital ajansını belirledi.
Çağdaş Holding ve alt markalarının tüm dijital iletişim çalışmalarını yeni dönemde Target Digital yürütecek.
ISVEA Bagno tercihini yaptı
Bir İtalyan üreticisi olarak başladığı yolculuğuna 2013 yılından itibaren Ece Holding bünyesinde devam eden ISVEA Bagno tüm yaratıcı iletişim çalışmaları için Melon CMA ile anlaştı.
MNG Kargo dijital yolculuğuna 365 Derece ile devam ediyor
MNG Kargo, uzun süredir birlikte
çalıştığı 365 Derece ile sözleşme yeniledi. Markanın tüm dijital süreçlerinde yer alan ajans;
sosyal medya stratejileri, sosyal medya ve marka yönetimi ve dijital içerik geliştirme gibi
çeşitli alanlarda firmaya hizmet vermeye devam edecek.
Reklam sektörüne yeni bir kreatif ajans katıldı: “HEZZ”
Reklam sektörüne yeni bir kreatif ajans adım attı. İstanbul’da kurulan ve ismini eski Türkçede “hızlı okumak” anlamına gelen HEZZ kelimesinden alan ajans, çizgi üstü ve çizgi altı reklamcılık, prodüksiyon, reklam, sosyal medya yönetimi ve dijital pazarlama hizmetleri ana başlıkları altında hizmet sunacak. Ajansın kurucuları Mehmet Çağlar ve Ahmet Çağlar olurken, Çağlar kardeşlere göre HEZZ, “Biz markanızı hızlı okur, markanızın ihtiyaçlarına uygun, hızlı ve doğru çözümler üretiriz” mottosuyla hareket edecek.
Filomingo, dijital iletişimi için LÖRN’ü seçti
Hedef Filo’nun dijital markası Filomingo’nun dijital kreatif ajansı LÖRN Creative Agency oldu.
LÖRN Creative Agency yeni işbirliği kapsamında, Filomingo’nun tüm dijital çalışmalarından sorumlu olacak. Ajans bu yeni işbirliğini tüm sosyal medya hesaplarından paylaştığı videoyla duyurdu.
Tchibo’nun iletişim faaliyetlerini Essance İstanbul İletişim Danışmanlığı yürütecek
Tchibo, yeni iletişim ajansını seçti.
Tchibo’nun yeni dönem iletişim danışmanlığını yürütecek ajans, Essance İstanbul İletişim Danışmanlığı oldu.
ZB Medya – İletişim Barselona’da ofis açtı
“ZB Medya – İletişim”, iletişim ajanslarının dünya genelinde hizmet verebilme kapasitesine sahip olması gerektiği inancıyla İstanbul’un ardından Barselona’da da hizmet vermeye başladı. İşbirliği yaptığı markalara PR ve kurumsal iletişim, sosyal medya ve dijital pazarlama yönetimi ile kreatifin yanı sıra etkinlik yönetimi konularında hizmet veren “ZB Medya – İletişim”, yeni ofisinde dijital medya ve etkinlik yönetimine ağırlık verecek.
Geçtiğimiz haftanın iş birliklerine göz atmak için TIKLAYIN.