Haftanın marka-ajans iş birlikleri
İnci Ecza Deposu iletişim ajansını seçti
Brandworks İletişim Danışmanlığı İnci Ecza Deposu’nu hizmet portföyüne ekledi.
Ulusal ve uluslararası birçok kurum ve markaya halkla ilişkiler ve stratejik iletişim danışmanlığı hizmeti veren Brandworks İletişim Danışmanlığı; ilaç dağıtım kanalında sektörün önemli oyuncularından İnci Ecza Deposu’nu, iletişim hizmeti verdiği markalar arasına ekledi.
Caresse, a Luxury Collection Resort & Spa, Bodrum Otel’inin yeni iletişim ajansı Golin İstanbul oldu
Uluslararası otel zinciri Marriott International’ın, The Luxury Collection bünyesinde yer alan Caresse, a Luxury Collection Resort & Spa, Bodrum Oteli Golin İstanbul ile yeni bir iş birliğine imza attı.
Golin İstanbul, sektördeki deneyimi ile Caresse, a Luxury Collection Resort & Spa, Bodrum’a stratejik iletişim danışmanlığı çatısı altında kurumsal iletişim, basın ilişkileri, konu ve etkinlik yönetimi ve içerik üretimi ve influencer iletişimi kapsamlarında hizmet verecek.
Sendeo’nun yeni kreatif ajansı belli oldu
Koç Holding markası Sendeo’nun kreatif ajansı Buff Agency oldu. Buff Agency, Sendeo için 360 kreatif ajans hizmeti verecek.
Buff Agency’nin müşteri portföyünde; Allergan, Allianz, Antyapı, Turkcell, Paycell, Coşkun Et, Ağaoğlu, Hepsiburada ve Tümpa gibi markalar yer alıyor.
GAİN yeni reklam ajansını seçti
Yayın hayatına dijital platformlardan devam eden yeni nesil içerik platformu GAİN, yeni dönem marka iletişim çalışmalarını yürütmek ve reklam kampanyalarını hayata geçirmek için yolunu Leo Burnett İstanbul ile sürdürme kararı aldı.
Markanın yaratıcı işlerinden sorumlu olacak ve sosyal medya danışmanlığını da üstlenecek olan Leo Burnett İstanbul, iş birliğini sosyal medya hesaplarından paylaştığı bir videoyla duyurdu.
Ekomaxi yeni iletişim ajansını seçti
2009 yılından buyana modüler su depolama sistemleri sektöründe faaliyet gösteren Ekomaxi, iletişim ajansını seçti. Buna göre Ekomaxi’nin iletişim ajansı ETM İletişim oldu.
Yeni dönemde Ekomaxi’nin kurumsal iletişim, medya iletişimi, gündem yönetimi gibi tüm iletişim faaliyetlerini ETM İletişim yürütecek.
ZB İletişim’e iki yeni marka
Tecrübelerinden yola çıkarak bir üzüm salkımı yaratmak mottosuyla çalışmalarını sürdüren Grapevent bünyesinde bulunan Floralfest ve Sürdürülebilir Yaşam Festivali’nin iletişim ajansı, ZB Medya – İletişim olarak belirlendi.
Yeni dönemde, Grapevent’in stratejik medya ilişkileri, gündem ve etkinlik yönetiminden sorumlu olan ajans, Engelsiz Filmler Festivali’nin de medya ilişkilerini yürütecek.
İletişim sektöründe yeni bir oyuncu: Princeps
İletişim dünyası yeni bir ajansa daha merhaba dedi. Princeps, müşterilerine 360 derece iletişim kapsamında farklılaşma odaklı, lider olma anlayışıyla hizmet sunan yepyeni bir ajans. Princeps, uzun yıllardır iletişim sektöründe, ulusal ve uluslararası birçok markaya hizmet veren Gamze Özçelik ile sosyal sorumluluk projeleri, sürdürülebilirlik, yeşil mutabakat ve döngüsel ekonomi alanlarında uzman, ekonomist Pelin Ülkeroğlu öncülüğünde kuruldu.
Dinamik ve yenilikçi kadrosuyla sektöre yeni bir soluk getirmeyi hedefleyen Princeps, birçok farklı ulusal ve uluslararası markanın iş hedeflerine yönelik, stratejik iletişim, marka konumlandırma, proje geliştirme ve uygulama, döngüsel ekonomi, kurumsal sosyal sorumluluk ve dijital iletişim gibi iletişimin temel taşlarını oluşturan tüm konularda yaratıcı, proaktif, sonuç odaklı ve uygulanabilir hizmet sunuyor.
Geçtiğimiz haftanın iş birliklerine göz atmak için TIKLAYIN.