Haftanın marka-ajans iş birlikleri
Gamer Arena, iletişim ajansını belirledi
Mobil, PC ve konsol platformlarındaki 29 farklı oyunda oyunculara rekabet etme ve para kazanma imkanı sağlayan rekabetçi oyun platformu Gamer Arena, iletişim ajansını belirledi.
Walther Kranz, portföyüne eklediği Gamer Arena’nın stratejik iletişim, kurumsal iletişim, medya ilişkileri, kriz iletişimi, itibar yönetimi ve lider iletişimi olmak üzere iletişim süreçlerini yönetecek.
Fıratpen tercihini yaptı
Fırat Plastik’in PVC pencere ve kapı sistemlerindeki lokomotif markası Fıratpen’in sosyal medya içerik yönetim hizmeti Brandlift tarafından verilecek.
Portföyünde yerel ve global birçok önemli firma bulunan Brandlift, müşterilerine Online&Offline Kreatif, Senaryo& Film, Kreatif Strateji, Sosyal Medya İçerik Yönetimi ve Takip, Influencer Marketing, Kurumsal Kimlik, İçerik Üretimi ve Video Prodüksiyon hizmetleri veriyor.
Yorglass’ın yeni iletişim ajansı İnomist İletişim
Endüstriyel cam işleme ve düz cam ticareti alanlarındaki birikimi ve tecrübesiyle sektöre öncülük eden, ulusal ve uluslararası pazarlara zengin ürün portföyüyle hizmet veren Yorglass, PR çalışmalarını İnomist İletişim Danışmanlığı’na emanet etti.
omg!medya’ya yeni müşteri
omg!medya, Bursa, Balıkesir, Çanakkale ve Yalova’daki 5 milyondan fazla vatandaşa elektrik dağıtımı sağlayan Türkiye’nin sosyal enerji şirketi UEDAŞ’a; stratejik iletişim danışmanlığı, medya ilişkileri, kriz iletişimi, kurumsal sosyal sorumluluk, stratejik planlama ve etkinlik yönetimi alanlarında hizmet verecek.
Birleşik Ödeme’nin kurumsal iletişim ajansı Salt İletişim Grup oldu
Bir fintech şirketi olan Birleşik Ödeme tercihini yaptı.
Marka, kurumsal iletişim danışmanlığını, farklı sektörlerden birçok markaya 360 derece entegre pazarlama iletişimi hizmeti sunan Salt İletişim Grup ile yürütecek.
Soprano, sektöre adım attı!
Markaların medya planlama süreçlerini yönetmek üzere kurulan Soprano Media, sektöre adım attı. Geçtiğimiz yıl iletişim sektörüne adım atan Walther Kranz yatırımıyla kurulan Soprano, markalara medya planlama, sponsorluk yönetimi, açıkhava reklamcılığı ve dijital pazarlama alanlarında markalara hizmet verecek.
Global ve ulusal markalara hizmet vermeye başlayan Soprano; açıkhava, televizyon, basılı, radyo, advertorial, sponsorluk yönetimi olmak üzere dijital ve fiziksel alanlarda çözümler sunacak.
Prestij Dijital Medya Danışmanlık iş birliklerini sürdürüyor
Beka İlaç ve Nuvilva Kozmetik gibi kendi sektöründe yer edinmiş markalar ile çalışan Prestij Medya, İyon Medikal ve Çimen Kozmetik’in de dijital PR, dijital iletişim ve sosyal medya strateji danışmanlığı, içerik ve yaratıcı proje yönetimi süreçlerinde destek verecek.