Haftanın marka-ajans iş birlikleri
Comdata Türkiye’nin dijital ve sosyal medya iletişim ajansı Taximpro oldu
Comdata’nın yeni dijital ve sosyal medya iletişim ajansı Taximpro oldu. Taximpro; Comdata Türkiye’ye web sitesi, sosyal medya iletişim yönetimi, kriz iletişimi, itibar yönetimi hizmetleri alanlarındaki danışmanlık hizmeti ile markanın tüm yaratıcı dijital süreçlerine yön verecek.
Penti tercihini yaptı
Penti, Golin İstanbul ile yeni bir iş birliğine imza attı.
Golin İstanbul, sektördeki deneyimi ile yaklaşık 40 ülkede 600’ün üzerinde mağazası ve e-ticaret operasyonları ile faaliyet gösteren Penti’ye stratejik iletişim danışmanlığı çatısı altında kurumsal iletişim, pazarlama iletişimi, konu ve etkinlik yönetimi, medya ilişkileri, sosyal sorumluluk ve lider iletişimi konularında hizmet verecek.
intenseye’ın stratejik iletişim ajansı Marjinal Porter Novelli oldu
Yapay zekâ destekli iş sağlığı ve güvenliği (İSG) platformu intenseye, iletişim çalışmalarını 360 derece stratejik iletişim danışmanlığı hizmetleri sunan Marjinal Porter Novelli ile yürütecek.
Enplus, İnomist İletişim’i seçti
Multi brand mağaza zinciri Enplus, İnomist İletişim Danışmanlığı ile el sıkıştı.
Ajans, Enplus’a medya ilişkileri yönetimi hizmeti verecek.
Sağlık ve Eğitim Vakfı’nın (SEV) iletişim faaliyetlerini Essance İstanbul İletişim Danışmanlığı yürütecek
Kökleri 150 yıl öncesine dayanan, Türkiye’de eğitime yön veren lider kurum Sağlık ve Eğitim Vakfı’nın (SEV) iletişim danışmanlığını yürütecek ajans Essance İstanbul İletişim Danışmanlığı oldu.
Essance İstanbul İletişim Danışmanlığı, SEV’in yeni dönemdeki iletişim faaliyetlerini üstlenecek.