Markalar ve ajanslar için yeni nesil çözüm platformu: Mind The Gap
Mind The Gap, markaların ve ajansların karşılaştıkları zorluklara özel, kişiselleştirilmiş çözümler sunan yenilikçi bir platform olarak pazarlama sektörüne hizmet vermeye başladı…
Mind The Gap, kendini yeni bir reklam ajansı veya danışman olarak tanımlamıyor. Yenilikçi bir platform olarak, sektöre farklı bir bakış açısı getiren ve fikirlerin geliştirilip uygulandığı esnek bir yapıyı temsil ediyor. Böylece, günümüzün artan beklenti ve zorluklarına karşı markaların ve ajansların özgün ihtiyaçlarına yönelik kişiselleştirilmiş çözümler geliştiriyor.
Karmaşık zamanlarda, kaynak ve yetenek eksikliğinden, zaman ve bütçe kısıtlamalarına kadar birçok soruna etkili çözümler bulmak amacıyla kurgulanan Mind The Gap, markaları ve ajansları “topluluk ortakları” (Community Partners) olarak kabul ediyor.
Platform, “çekirdek mimarlar” (Core Architects) ve “yenilikçi merkezler” (Innovare Hubs) olmak üzere iki yetenek grubundan oluşuyor. Çekirdek mimarlar, projelerin temel yapılarını kavramsallaştırma ve tasarlama görevini üstlenirken; Innovare Hubs, çeşitli alanlardan yeteneklerin ve kurumların bir araya gelerek yenilikçi çözümler ürettiği bir takım olarak hizmet veriyor.
Mind The Gap, “Food for thought” ve “Plug & Play” olmak üzere iki temel modül üzerinden hizmet sunuyor.
Bu modüller, danışmanlık, eğitim, workshop ve uçtan uca kişiselleştirilmiş proje çözümleri gibi geniş bir yelpazedeki hizmetleri içeriyor. Platform, markanın ya da ajansın ihtiyaçlarına göre esnek ekipler kurabilecek bir alt yapıya da sahip. Bu modüler yaklaşım, platformun hizmetlerini ihtiyaçlara göre özelleştirmesine olanak tanıyor.
Sektörde 24 yıllık deneyim ve bilgi birikimiyle tanınan Birçim Öztaşkın, Mind The Gap’in Kurucusu ve ilk çekirdek mimarı olarak, sektöre yeni bir soluk getirmeyi hedefliyor. Geleneksel reklam dünyasından dijitalleşme ve tüketici davranışlarındaki değişimlere uyum sağlayan yeni nesil yaklaşım ve hizmet modeli üzerine çalışmalar yapan Öztaşkın, platformun sektöre dışarıdan yetenek kazandırma ve bu yetenekleri uygun projelerle buluşturma hedefine de büyük önem veriyor.
Mind The Gap, markalara ve ajanslara, bugünün zorlu pazarlama dünyasında karşılaştıkları sorunlara hızlı ve etkili çözümler sunmayı ve katma değer yaratmayı amaçlıyor.
Birçim Öztaşkın Hakkında
Geleneksel reklam dünyasından gelip dijitalleşme ve tüketici tarafındaki gelişmelere paralel olarak yeni nesil ajans ve hizmet modeli üzerine çalışan Birçim Öztaşkın, kariyerine 2000 yılında Yorum Ajans müşteri ilişkileri departmanında başladı. M.A.R.K.A., Rabarba, Saatchi & Saatchi’de üst düzey pozisyonlarda çalıştı. Sonrasında Publicis Groupe Türkiye’de Publicis One yapılanması paralelinde kreatif, dijital ve medya ajanslarının iş geliştirmesinden sorumlu lider olarak görevini sürdürdü. Daimler’in özerk global ajansı Publicis Emil’in Türkiye’de kurulmasına liderlik ederek ajans başkanı oldu. Ocak 2023’te Publicis Communications Türkiye CEO’su olarak tüm iletişim ajanslarının (kreatif, dijital, prodüksiyon, data, PR, teknoloji ve inovasyon, özerk yapılar/ajanslar) sorumluğunu üstlendi. 2024 yılı başında kurumsal deneyimini farklı bir alanda kullanmak üzere Mind The Gap’i kurdu.