Marketing Türkiye Haziran sayısı dijital olarak yayında
Dünyayı ve ülkemizi etkisi altın alan Koronavirüs sebebiyle güncel içerikler ve çarpıcı araştırmalarla hazırladığımız Marketing Türkiye Haziran sayısını web sitemiz üzerinden tüm okurlarımızın erişimine sunuyoruz.
Dünyayı saran ve ülkemizi de etkisi altın alan koronavirüs sebebiyle pek çok sektör gibi pazarlama sektörü de evden çalışarak katma değer üretmeye devam ediyor. Yayın hayatının 30. yılına içinde bulunduğumuz zorlu şartlarda adım atan Marketing Türkiye de bu süreçte sektördeki bilgi akışını artırmak ve sektör profesyonellerinin hem markalara hem de topluma katkılarını okuyucularıyla buluşturmak için var gücüyle çalışıyor.
Bu anlayışla, baslı yayınlara ulaşmanın zorluğunu da göz önünde bulundurarak güncel içerikler ve çarpıcı araştırmalarla hazırladığımız Marketing Türkiye Haziran sayısını web sitemiz üzerinden tüm okurlarımızın erişimine sunuyor. Ayrıca Marketing Türkiye Haziran sayısını Turkcell Dergilik, Türk Telekom e-Dergi uygulaması ve Dijital Abonelik servisimizde de bulabilirsiniz…
- Çalışanına sahip çıkan markalar
- Thomas Kolster: “Toplumsal fayda, ticari getirilerin önüne geçiyor”
- Dijital pazarlamanın yeni gözdesi: WhatsApp
- Özlem yanmaz yazdı: “Yeniyi ararken: Global pazarlama trendleri 2020”
- Türkiye’yi iyileştiren markalar
- Salgın bize ne hissettirdi?
- Nedim Özkan: “Duvara bantlanan o muzu biz yedik!”
- Perakendede hijyen devrimi
- Dünyanın çöpe giden hazinesi!
Marketing Türkiye Haziran sayısına BURADAN ulaşabilirsiniz…