Marketing Türkiye ile 1 dakikada gündeme bakış
Açılmayla esnafın yüzü gülmeye başladı
“Türkiye Geleneksel Kanalın Nabzı: REM Esnaf Barometresi“nin Haziran 2021 dönemi sonuçları açıklandı. Rapora göre haziran döneminde kafe-restoranların açılması ve yasakların kaldırılmasıyla esnafın iş yapma seviyesi yükseldi. “Önceki döneme göre işlerim arttı” diyenlerin oranı 20 puanlık artış ile yüzde 39’a çıktı…
Haberin devamını okumak için TIKLAYIN.
Türkiye zirvede mutsuz!
Her yıl Gallup’un düzenlediği ‘duygular’ anketi, pandeminin yarattığı duygusal yıkımı gözler önüne serdi. Ankete göre, dünyanın artık rekor düzeyde stresli, öfkeli, üzgün ve endişeli olduğu ortaya çıkarken Türkiye, pozitif duyguların en az görüldüğü ülke olmanın yanı sıra en sinirli ikinci ülke oldu.
Haberin devamını okumak için TIKLAYIN.
BlackBerry geri dönüyor!
Akıllı telefonlar çıkmadan önce sahip olduğu özgün donanım ve tasarımla mobil telefon sektöründe çok ciddi bir paya sahip olan BlackBerry, yeni bir akıllı telefon modeliyle piyasaya dönüş yapıyor. 2020’nin Ağustos ayında Onward Mobility bünyesine katılan Kanadalı üretici, şirketin yaptığı ön taahhüt programı duyurusuyla projenin kesinliğini gösterdi.
Haberin devamını okumak için TIKLAYIN.
iPhone üretimini durduracak bir krizle karşı karşıya
Geçtiğimiz Ekim ayında tanıtılan iPhone 12 serisi, piyasaya çıktığından bu yana epey ilgi gördü. Apple’ın bu gözde modeli satış rekorları kırarken firma, 3. finansal çeyrek içinde 81,43 milyar dolar gelir elde etti. Fakat şirket yetkilileri 4. çeyrekte çip krizi kaynaklı üretim problemleri yaşanacağını öngörüyor.
Haberin devamını okumak için TIKLAYIN.
Pandemi hamburgere yaramadı, zirve kebabın oldu!
Öznesi yemek olan neredeyse tüm programlar ve içerikler toplum tarafından büyük ilgiyle takip ediliyor. Popüler yemeklerin basın yansımalarını mercek altına alan Medya Takip Merkezi (MTM) araştırmasına göre; hamburgere olan ilgi yüzde 153 azalırken vazgeçilmez lezzetimiz olan kebaba olan ilgi ise yüzde 9 artmış durumda…
Haberin devamını okumak için TIKLAYIN.
Müşterilerinizle nasıl samimi bir ilişki kurabilirsiniz?
Favori uygulamalarımız aslında sık ziyaret ettiğimiz yerler gibidir. Tüketici iyi bir deneyimin yanı sıra “samimiyet” ve hatta daha pek çok kriter arıyor… Google’ın araştırmacılardan ve davranışsal ekonomi uzmanlarından oluşan bir ekibi mobil uygulamaları yakından inceledi, gelin öne çıkan maddeleri uzman isimlerden dinleyelim…
Haberin devamını okumak için TIKLAYIN.