Marketing Türkiye ile 1 dakikada gündeme bakış
Flörtünüzü algoritmalar seçecek
Zamanında çöpçatan teyzeler vardı. Gördükleri profilleri doğal bir yetenekle birbirleriyle eşleştiren… Lakin artık zaman değişti ve çöpçatan teyzelerin yerini algoritmalar aldı. Artık birçok arkadaşlık sitesi en uygun “match”i gerçekleştirmek için algoritmaları kullanıyor. Son yapılan araştırmalar da bunu destekliyor. Zira tüm dünya artık flört konusunda algoritmalara güveniyor.
Haberin devamını okumak için TIKLAYIN.
Epica Awards’dan sektöre global kıyak!
Jürisi gazetecilerden oluşan tek yaratıcılık festivali olan Epica Awards bu sene de dünyanın dört bir yanından kampanyaları değerlendirecek. 9 Aralık 2021’de kazananlarının açıklanacağı ve Early Bird dönemini 1 Eylül’e kadar uzatan Epica Awards, bu dönemde yapılan başvurulardan katılım bedeli talep etmeyecek.
Haberin devamını okumak için TIKLAYIN.
Şirketler de “Alzheimer” oluyor!
Geleceğin iş dünyası otonom şirketlere doğru ilerlerken ve aynı zamanda teknoloji, toplum, ekonomi gibi kavramlar yeni sürümleri ile karşımıza çıkarken, bazı şirketlerin geçmişi ile bugününü anlık ve matematiksel olarak verilerle karşılaştırmadığı ve ölçemediği görülüyor. Bu durumu yaşayan şirketleri “Alzheimer Şirket” olarak tanımlayan Dijital Dönüşüm Danışmanı Dr. Müh. Gülay Savaş’a göre, Türkiye’de faaliyet gösteren şirketlerin büyük çoğunluğu hedef odaklı stratejik bir planlama ile değil, günü kurtarma şeklinde ilerliyor…
Haberin devamını okumak için TIKLAYIN.
Geleceğin pazarlaması bu kitapta!
Bulgulara dayalı yeni pazarlamaya kaynak olacak, Byron Sharp tarafından kaleme alınan “Pazarlama” kitabı The Kitap Yayınları etiketiyle okurlarla buluşuyor.
“Markalar Nasıl Büyür 1” ve “Markalar Nasıl Büyür 2” kitaplarıyla bilinen Byron Sharp son kitabı Pazarlama’da alanında uzman 22 isimle birlikte yeni pazarlamayı anlatıyor. Canlandırıcı vaka çalışmaları, kanıta dayalı teori ve pratik kılavuzların yanı sıra bilimsel bulgu sağlamak için yazılan kitap 16 bölümden oluşuyor. Kitap, pazarlama uzmanlarının ne iş yaptığından fiyatlandırmaya, satıştan sosyal pazarlamaya kadar sektöre 360 derece bakış açısıyla yaklaşıldığı bir ders kitabı niteliği taşıyor. Öğrencilerin, akademisyenlerin ve pazarlama sektörü çalışanlarının kılavuz olarak kütüphanesinde bulundurabileceği detay ve güncel bilgiler içeren kitabın editörlüğünü Prof. Dr. Ali Atıf Bir yapmış.
Haberin devamını okumak için TIKLAYIN.
Pazarlama bütçesinin aslan payı kimde?
Gartner tarafından gerçekleştirilen Pazarlama Bütçeleri 2021 araştırmasına göre, pazarlama yöneticileri bütçelerinin yüzde 72’sini dijital kanallara ayırıyor. 2024 yılına kadar dijital reklamların reklam piyasasının yüzde 70’ini oluşturacağı tahmin ediliyor.
Haberin devamını okumak için TIKLAYIN.
Dark Web’de satışa çıkarılanlardan mısınız?
İnternetin karanlık yüzü Dark Web’de hassas bilgilerin satışı artarken, şirketler zorlu süreçlerden geçiyor. Geçtiğimiz yıl Dark Web’de satışa çıkarılan kurumsal kimlik bilgilerinin yüzde 429 oranda arttığına dikkat çeken WatchGuard, kimlik bilgilerini güvende tutmak isteyen kurumlar için 5 önemli adımı sıralıyor.
Dün neler konuşuldu? (Twitter Trending Topics)
1 | Ağustos’ta Antalya’ya |
2 | Mehmet Şimşek |
3 | Metin Uca |
4 | Rahip Bahira |
5 | Sörloth |
6 | Min-Jae Kim |
7 | Ahmet Kaya |
8 | Bülent Yıldırım |
9 | #CocukBenimKararBenim |
10 | Hüseyin Soylu |
Dünün en çok arananları (Google Trends)
1 | İznik |
2 | Gedson Fernandes |
3 | Mehmet Şimşek |
4 | Muharrem ayı |
5 | Barcelona Juventus |
6 | Balıkesir otobüs kazası |
7 | METZ LİLLE |
8 | Lille |
9 | Metin Uca |
10 | Diego Costa |
Dünün en çok izlenen videoları (YouTube Trends)
Haberin devamını okumak için TIKLAYIN.