Marketing Türkiye ile 1 dakikada gündeme bakış
Boğaziçi rektörlüğünün Twitter hesabı askıya alındı
CMO Transition Academy başlıyor!
Marketing Türkiye ve Deloitte Academy iş birliğiyle hayata geçirilen “NexCMO Marketing Academy” eğitim programı “CMO Transition Academy” 3 Nisan’da başlıyor. Pazarlama alanında ezber bozan işlere imza atan profesyonellerin eğitimci olarak yer alacağı programda “Pazarlamanın Evrimi”, “Tüketiciyi Tanımak”, “Marka ve İnovasyon”, “Pazarlama Teknolojileri” ve “Pazarlama Organizasyonu” konu başlıkları derin içgörülerle anlatılacak.
Marketing Türkiye ve Deloitte Academy iş birliğiyle hayata geçirilen NexCMO Marketing Academy, değişimin ancak gerekli yetkinlikleri tanımlayarak ve kazanarak gerçekleşebileceği inancıyla eğitimlerini kurguluyor. Program kapsamında eğitmenlerle katılımcılar arasında sağlanacak networkingin farklı perspektifleri görmek için de sağlam bir zemin oluşturacak. Pazarlama profesyonellerini geleceğe ve bir adım sonrasına hazırlamak, bunu yaparken de tüm paydaşlarıyla topluma fayda üretmek üzerine kurulan NexCMO Marketing Academy’de elde edilecek gelirin yüzde 20’si Çağdaş Yaşamı Destekleme Derneği’ne (ÇYDD) bağışlanacak…
Haberin devamını okumak için TIKLAYIN.
Gündem yaratan dosyalarıyla Marketing Türkiye Mart sayısı yayında…
Toplumumuzda cinsiyet eşitsizliği ve bunun sonucunda doğan problemler her geçen gün büyürken, meselenin merkezinde de “kadın istihdamı” yer alıyor. İşte tam da bu sebeple Marketing Türkiye Mart sayısında “İş hayatında kadın nerde” sorusuyla kapağını hazırladı. Pazarlama dünyasında fark yaratan kadınların ve hikâyelerinin de yer aldığı sayıda; “Türkiye’nin toprağına sahip çıkan markalar”dan toplumun zeytinyağı ile olan ilişkisine, sesin yükselişinden sürdürülebilir modaya kadar pek çok konu mercek altına alındı. Ortaya da yine zengin içeriğiyle, dopdolu bir sayı çıktı…
Basılı yayınlara ulaşmanın zorluğunu da göz önünde bulundurarak içgörü dolu içerikler ve çarpıcı araştırmalarla hazırladığımız Marketing Türkiye Mart sayısını web sitemiz üzerinden tüm okurlarımızın erişimine açıyoruz.
Marketing Türkiye Mart sayısını okumak için TIKLAYIN.
Burger King UK’den ortalığı karıştıran paylaşım!
Burger King Birleşik Krallık hesabından dün kafaları karıştıran bir tweet atıldı. Dünya Kadınlar Günü’nü “Kadınlar mutfağa aittir” şeklinde bir tweetle kutlayan marka kısa süre içerisinde kullanıcıların tepkisini çekti. Daha sonrasında marka “Tabii isterlerse. Yine de aşçıların yalnızca yüzde 20’si kadın. Kadın çalışanları, aşçılık kariyeri izleme fırsatıyla güçlendirerek restoran endüstrisindeki cinsiyet oranını değiştirme misyonundayız” şeklinde ikinci bir tweet atsa da eleştirilerden kurtulamadı.
Haberin devamını okumak için TIKLAYIN.
Porsche satış danışmanlarına acemi “kadın” şoför şakası!
Türkiye’nin en genç ralli şampiyonu Burcu Burkut Erenkul 8 Mart Dünya Kadınlar Günü’ne özel trafikte cinsiyet ayrımcılığına dikkat çekmek üzere Porsche ile test sürüşüne çıktı. Vosmer Otomotiv’de test sürüşü yapan ralli şampiyonu, satış danışmanlarına unutamayacakları bir panik yaşattı.
Konu kısa süre içerisinde Porsche’un 8 Mart şakası başlığı ile Ekşi Sözlük gündemine oturdu.
Haberin devamını okumak için TIKLAYIN.
Perakendecilerin cevap bekleyen sorusu: Geniş ürün yelpazesi mi yoksa özel ürün seçkisi mi?
Tüm perakendeciler, internetten alışveriş konusunda son derece önemli bir soruya yanıt arıyor: Müşterilerimiz sınırsız seçenek mi yoksa bir ürün seçkisi mi görmek istiyor? Seçenek fazlalığı tüketicilere geniş olanaklar sunsa da bu durumun yarattığı “bolluk paradoksu”, seçim aşamasının bitmek bilmemesine ve satın alma işleminin hiç gerçekleşmemesine yol açabilir. Buna karşın seçki yöntemi, müşterileri daha iyi kararlar almaları için yönlendirebilir. Ancak bunu yaparken tüketicilere, karar verme sürecinden çıkarıldıklarını da hissettirebilir. Dolayısıyla bu durum perakendecileri büyük bir ikilemde bırakıyor. Gelin yanıtını birlikte arayalım.
Haberin devamını okumak için TIKLAYIN.