Marketing Türkiye ile 1 dakikada gündeme bakış
“Yılın İtibarlıları” ödüllerine kavuştu
Pazarlama sektörünün en önemli standartlarından biri olan The ONE Awards’ta kazananlar 17 Mart’ta online olarak gerçekleştirilen törenle ödüllerine kavuştu. Marketing Türkiye ve Akademetre Research and Strategic Planning iş birliğiyle bu yıl yedincisi düzenlenen The ONE Awards ödül töreninde, yıl içinde itibarını en çok artıran markalarla, bu başarıda emeği geçen medya, PR, reklam ve dijital ajansları ödüllendirildi.
Haberin devamını okumak için TIKLAYIN.
TikTok reklam politikasını kişiselleştiriyor!
Popüler sosyal medya platformu TikTok, kişiselleştirilmiş reklamları zorunlu hale getirecek bir politikayı devreye sokuyor. Böylelikle TikTok kullanıcıları istese de istemese de ilgilendikleri içerik türüne göre uygulamada reklam almaya başlayacak.
Uygulamada hali hazırda kullanıcılara uygulama içindeki etkinliklerine göre reklam sunulup sunulmayacağını seçme olanağı tanıyan bir ayar bulunuyor. Ancak 15 Nisan itibariyle TikTok, reklamları kullanıcıların izledikleri içeriklere göre belirleyecek. Uygulamanın açılış sayfasında gözüken mesajda kullanıcılara, “Ayarlarınız değişecek ve göreceğiniz reklamlar TikTok’ta yaptıklarınıza bağlı olmaya başlayabilir” uyarısı iletildi.
Instagram gençleri korumaya aldı!
Instagram, yetişkinler ve gençler arasındaki etkileşimi kısıtlayan yeni politikalar hayata geçirmeye hazırlanıyor. Sosyal medya devi söz konusu olan yeni güncellemeyle platformun küçük yaştaki kullanıcılar için daha güvenli hale gelmesini hedefliyor.
Yeni uygulama, yetişkinlerin kendilerini takip etmeyen gençlere mesaj göndermesini engelleyecek. Ayrıca şüpheli görünen yetişkinlerle yazışmaya kalkan küçük yaştaki kullanıcılara bazı güvenlik uyarıları gösterecek.
Haberin devamını okumak için TIKLAYIN.
Türkiye Kupası final toplarını Aras Kargo sahaya taşıyor
Aras Kargo, Ziraat Türkiye Kupası maçları için Türkiye’de ilk kez uygulanan bir projeye imza attı. Türkiye Futbol Federasyonu (TFF) ve yayıncı kuruluşla ortaklaşa gerçekleştirilen proje kapsamında Aras Kargo, Beşiktaş ile Medipol Başakşehir arasında oynanan yarı final karşılaşmasının toplarını TFF Riva tesislerinden teslim alarak Vodafone Park’a taşıdı. Aras Kargo, özel olarak tasarlanan bir mini araçla başlama vuruşu için topu maçın hakemine teslim etti.
Haberin devamını okumak için TIKLAYIN.
Gucci yeni dijital ayakkabısını 12 Dolar’dan satışa sundu!
Modanın küresel devi Gucci, Wanna ile işbirliği tasarlanan yeni dijital sneaker’ı “Gucci Virtual 25″i satışa sundu. Yalnızca Gucci’nin mobil uygulaması üzerinden satın alınabilen ayakkabıların etiket fiyatı ise 12 Dolar…
AR teknolojisi sayesinde kullanıcıların dijital platformlarda bir filtre aracılığıyla ayaklarının üzerine yerleştirilen Gucci Virtual 25‘in ardından Wanna kurucu ortağı ve CEO’su Sergey Arkhangelskiy; “Beş veya belki 10 yıl içinde, görece büyük bir moda markasının geliri dijital ürünlerden gelecek … Şirket olarak hedefimiz, ürün fotoğraflarının yerini almak ve onu çok daha ilgi çekici ve çevrimdışına daha yakın bir şeyin yerine koymak.” açıklamalarında bulundu.
Haberin devamını okumak için TIKLAYIN.