Marketing Türkiye ile 1 dakikada gündeme bakış
Avrupa Süper Ligi: Bu neyin kavgası?
Geçtiğimiz günlerde tüm dünya basınına yansıyan ve bilhassa futbolseverlerin yakından ilgilendiği bir gelişme gündeme bomba gibi düştü. Avrupa’nın en önde gelen 12 futbol kulübü bir araya gelerek şampiyonlar ligine bir alternatif olarak kendi yönetimlerinde bir “Avrupa Süper Ligi” kuracağını açıkladı. Bu gelişmenin akabindeyse UEFA ve FIFA’dan Avrupa Süper Lig’ine katılacak takımlara dair uygulanabilecek kısıtlamaları masaya koydu. Sürecin nasıl ilerleyeceği belirsizliğini korumaya devam ederken bu gelişme pek çok taraftar ve kulüp tarafından da eleştirilmeye devam ediyor. Gündem bu denli sıcakken biz de spor medya ajansı Capital Sports Media Genel Müdürü Mustafa Turgun’la meselenin özüne dair bir söyleşi gerçekleştirmenin ve bu kavganın nedenini sormanın tam zamanı olduğunu düşündük… Sözü daha fazla uzatmıyor sizi futbol gündemine ve tartışmalara ışık tutan söyleşiyle baş başa bırakıyorum…
Haberin devamını okumak için TIKLAYIN.
Rekabet Kurumu’ndan dev soruşturma: Listede 32 şirket var
Rekabet Kurumu, aralarında reklam ajanslarının da olduğu olduğu 32 markaya, “çalışan ücretlerinin azalmasına veya baskılanmasına” sebep oldukları gerekçesiyle soruşturma açtı.
Listede; Havas Worldwide İstanbul İletişim Hizm. A.Ş., Yemek Sepeti Elektronik İletişim Perakende Gıda Lojistik A.Ş., Getir Perakende Lojistik A.Ş., TAB Gıda Sanayi ve Ticaret A.Ş., Çiçek Sepeti İnternet Hizmetleri A.Ş., NTV Radyo ve Televizyon Yayıncılığı A.Ş., Google Reklamcılık ve Pazarlama Ltd. Şti. ve Sahibinden Bilgi Teknolojileri Paz. ve Tic. A.Ş. gibi markalar var.
Haberin devamını okumak için TIKLAYIN.
Peak Games nasıl “peak” yaptı?
Türkiye’nin yerli mobil oyun şirketi Peak Games, geçen sene Haziran ayında, 1.8 milyar dolar karşılığında, Türkiye’nin ilk unicornu olarak dünyanın en büyük oyun şirketlerinden biri olan ABD merkezli Zynga’ya satıldı. Peki, Peak Games, unicorn olma başarısını nasıl gösterdi? Gelin hep birlikte sadece 10 yıllık geçmişi olan bu firmanın zirveye tırmanma hikâyesine birlikte göz atalım.
Haberin devamını okumak için TIKLAYIN.
10 soruda Avrupa Süper Ligi’ne dair merak edilen her şey…
Avrupa’nın 12 büyük kulübü, yeni Şampiyonlar Ligi sistemi konusunda UEFA ile anlaşamayınca resti çekti ve Avrupa Süper Ligi’ni kurduğunu açıkladı. Bu açıklamayla da kelimenin tam anlamıyla yer yerinden oynadı. 12 kulübün kararı, gerisindeki dev bütçelerle birlikte siyasetin de gündemine taşındı. Peki, bu öneli gelişmenin ardında nasıl bir süreç var? 12 kulübün tepki çeken kararı Avrupa futbolu için ne ifade ediyor. “Deloitte Futbol Para Ligi” analizleriyle “futbolun asla sadece futbol olmadığını” rakamlarla da ortaya koyan Deloitte Türkiye Futbol Endüstrisi Lideri Cem Sezgin ile futbol dünyasında deprem etkisi yaratan gelişmeye dair merak edilenleri konuştuk…
Haberin devamını okumak için TIKLAYIN.
Google uyarıyor: değişim hız kesmeyecek
Pandeminin öncesinde ortaya çıkan bazı davranışlar bu dönemde daha hızlı bir şekilde benimsendi. Uzun zamandır bu gerçekle yaşamayı öğrenmemize rağmen değişim hız kesmiyor. Google Search’ün verileri bu değişen alışkanlıkların dünyanın her bölgesinde oldukça farklı olduğuna işaret ediyor. Mesela, İsveç’te uzaktan çalışmanın kalıcı olması isteğinin aramalara “Ayarlanabilir yüksek çalışma masası”, Fransızlardaysa “rahat ofis sandalyesi” olarak yansırken, İspanyolların “Sanal spor salonu”na Türklerin ise “Sanal gezi”ye ilgi duyduğu görülüyor. Veriler ayrıca “marketler” ve “gel al” aramalarına yönelik ilginin beklenmedik bir şekilde hafta içine kayması, “teslimat” ve “indirim kodları” aramalarına ise hafta sonlarında daha çok ilgi gösterilmesi gibi şaşırtıcı değişimler ortaya koyuyor.
Haberin devamını okumak için TIKLAYIN.
Rekabet Kurumu’ndan dev satışa onay!
Rekabet Kurumu Oyak Holding’in Sanset Gıda bünyesindeki birçok markanın, stoklarının, markalar için faaliyet gösteren mavi ve beyaz yakalı çalışanlarının ve hatta fabrikasının devralınması işlemine izin verdi.
Rekabet Kurumu’nun resmi web sitesinde yayınladığı kararı şöyle; “OYAK Gıda ve Tarım Holding A.Ş. tarafından, Sanset Gıda Turizm San ve Tic. A.Ş. bünyesindeki Tadelle, Sarelle, Gol, Sagra, Sagra Special, Gofy isimli markaların ve alt markaların, söz konusu markaların stoklarının ve markalar için faaliyet gösteren mavi yaka ve beyaz yaka çalışanların ve söz konusu markalar altında üretim faaliyeti yürüten ve Sanset Gıda Turizm San ve Tic. A.Ş.’in Ordu ilinde yer alan fabrikasının devralınması işlemine izin verildi.”
Haberin devamını okumak için TIKLAYIN.