Marketing Türkiye ile 1 dakikada gündeme bakış
WhatsApp “sözleşme dayatmasından” vaz mı geçiyor?
WhatsApp şubat ayında sözleşme dayatmasından kısmi geri adım atıp son tarihi 15 Mayıs’a uzatmıştı. Son tarihe sayılı günler kala WhatsApp’tan yeni bir adım geldi. 15 Mayıs’ta sözleşmeyi onaylamayan hesapların silineceğini duyuran WhatsApp yeni açıklamasında sözleşmeyi onaylamayan kullanıcıların hesaplarının ilk etapta kapatılmayacağını ancak kısıtlamaya gidileceğini ve 120 günün ardından hesapların silineceğini duyurdu. Bu açıklama WhatsApp’ın adım adım sözleşme dayatmasından vazgeçeceği yorumlarına neden oldu…
Haberin devamını okumak için TIKLAYIN.
Tüketiciler kozmetikte devrim istiyor!
Kozmetik markalarının hayvanlar üzerinde uyguladığı işkenceye dikkat çeken Save Ralph adlı kısa film, son günlerde sosyal medyanın en çok konuşulan konularından biri haline geldi. Hayvanlara yapılan acımasız deneylere dikkat çeken film, son yıllarda önemi giderek artan vegan ve hayvanlar üzerinde test edilmemiş ürünlerin tercih edilmesi gerekliliğini bir kez daha gündeme getirdi. Tüketiciler de, artık insan, çevre ve hayvanlara saygılı ürünlerin pazarda daha fazla yer almasını istiyor. Bu anlamda, tercih edilecek kozmetik markalarının sertifikalı olması, hayvanlar üzerinde denenmiş olmaması tüketicilerin öncelikleri arasında yer bulmaya başladı. Gelin hayvanlar üzerinde yapılan testlere ilişkin açıklamalarda bulunan Laber Organik Genel Müdürü Levent Kahrıman neler demiş birlikte inceleyelim…
Haberin devamını okumak için TIKLAYIN.
Seyahat iştahı katlanarak artıyor
Aşılama çalışmaları ve yazın gelişiyle birlikte insanlar evden çıkmak için cesaret kazanıyor. Uluslararası yönetim danışmanlığı şirketi Simon-Kucher & Partners’ın salgın sonrası otel, turizm ve eğlence sektöründeki değişen tüketici alışkanlıklarını inceleyen araştırma sonuçları da 2021’de seyahat talebinin önemli ölçüde artacağını gösteriyor. Araştırmaya göre 100 kişiden 71’i önümüzdeki dönemde tatil amaçlı yolculuğa sıcak baktığını açıklıyor.
Haberin devamını okumak için TIKLAYIN.
Türkiye’de medya ve reklam yatırımları umut verici!
Sektörün merakla beklediği “Türkiye’de Tahmini Medya ve Reklam Yatırımları 2020 Yılı Raporu” geçtiğimiz günlerde açıklandı. Sonuçlar hem şaşırtıcı hem de umut verici. Rapora göre mecra dışı reklam yatırımlarıyla beraber, toplam medya ve reklam yatırımları bir önceki yıla göre yüzde 24 oranında büyüyerek 17 milyar 469 milyon TL oldu. Sektörün önde gelen dernekleriyle bu umut verici tabloyu değerlendirdik.
Haberin devamını okumak için TIKLAYIN.
CEO’lar büyüme stratejilerini değiştirdi
Dönüşüm süreçlerinde en büyük sınavı hep liderler verir. Bu dönüşüm furyası belki yeni başlamadı fakat epey bir zaman daha bizimle olacak gibi görünüyor. Uluslararası denetim ve danışmanlık şirketi EY (Ernst & Young) CEO’ların gelecek 12 aylık dönem için neler planladığını araştırdı. Gelin araştırmanın sonuçlarına daha yakından bakalım…
Haberin devamını okumak için TIKLAYIN.
Uzaktan çalışanlar pandeminin ardından nasıl bir çalışma modeli istiyor?
Pandemi öncesi döneme dek uzaktan çalışma modeli iş hayatının gündem maddeleri arasında yer almazken bugünün en önemli gündemlerden biri. Başlangıçta çevik ve hızlı kararlarla bir anlamda deneme sürecinin yaşandığı uzaktan çalışmada bir yılı geride bıraktık. Pandemi sürecinin ardındansa iş yapış şekillerimizde geçmişe göre büyük farklılıklar olacağı hem işverenlerin hem de çalışanların malumu… Peki, toplum pandemi sonrasında uzaktan çalışma modelinin devam etmesini istiyor mu? Kamu ve özel sektör çalışanlarının beklentileri arasında ne gibi farklar var? Yanıtlar Bursa Uludağ Üniversitesi İİBF Çalışma Ekonomisi ve Endüstri İlişkileri Bölümü Yönetim ve Çalışma Psikolojisi ABD Öğretim Üyesi Aşkın Keser’in öncülüğünde gerçekleştirilen araştırmada…
Haberin devamını okumak için TIKLAYIN.