Marketing Türkiye ile 1 dakikada gündeme bakış
Ralph’in canını yakan markalar hangileri?
Geçtiğimiz haftalarda Spencer Susser tarafından hazırlanan “Save Ralph” kısa filmi, pek çok markanın hayvanlar üzerinde yaptığı testlere ve bu testlerin acımasızlığına dikkat çekerek yayınlandığı andan itibaren dünya genelinde yankı buldu. Human Society International’ın hayvanlar üzerinde yapılan deneyleri durdurma amacıyla başlattığı bu çalışmanın hemen ardındansa sosyal medyada hayvanlar üzerinde test yapmayan markalara dair listeler art arda paylaşılmaya başlandı. Bu durum hangi listenin doğru ve güvenilir olduğuna dair bir kafa karışıklığını da beraberinde getirdi. Söz konusu bilginin doğruluğunu teyit etmek olunca yanıt da elbette teyit.org’dan geldi…
Haberin devamını okumak için TIKLAYIN.
Farklılaşma haritası ve gerekli üç temel beceri
Farklılaşmanın üç temel becerisi: “Yönetim Sistemleri”, “Operasyonel Beceriler” ve “Eldeki Varlıklar” olarak kabul ediliyor. 15 alt başlık ise yola çıkarken kaybolmamak için rotanızı çiziyor. Haritayı küresel ölçekte bir araştırmayla çizen Bain&Company’nin danışmanları Chris Zook ve James Allen eş zamanlı yapılan bir başka araştırmayı da ilk araştırmanın sağlamasını yapacak şekilde incelemişler. Farklılaşma ile ilgili buldukları becerileri her biri kendi içinde 5 gruba bölünen 3 temel beceriyle haritalamışlar.
Haberin devamını okumak için TIKLAYIN.
Clubhouse Android’e geldi!
Sesli sohbet uygulaması Clubhouse, bildiğiniz üzere çıkışından bu yana hep iPhone kullanıcılarına özel oldu. Davetiye sistemiyle çalışan ve Pandemi döneminde yıldızı parlayan uygulamanın şu anda aylık 8 milyon aktif kullanıcısı bulunuyor. Ancak öte yandan kullanıcı sayısında ciddi oranda azalma yaşayan uygulama geçtiğimiz ay App Store’da 1 milyon indirme sınırına bile ulaşamadı. Clubhouse’un bu durumu nasıl yeniden kendi lehine çevireceği konusundaki tartışmalar sürerken, uygulama bugün itibariyle Android dünyasına resmen adım attı…
Haberin devamını okumak için TIKLAYIN.
Pandemi sonrası ekonomide 7 kritik eşik!
Covid 19 ve pandemi dönemi tüm dünyaya sağlık sorunları ile birlikte ekonomik olarak da kapatılması zor ağır yaralar bıraktı. Tüm dünyada etkisi halen sürüyor olsa da; dünya ekonomisi pandemi sonrası dönem için de yeni stratejiler geliştiriyor ve çıkış yolları arıyor. Peki bu süreçte aşılması en güç engeller neler? Sorunun yanıtı Euler Hermes’in yayınladığı rapordan geliyor…
Haberin devamını okumak için TIKLAYIN.
“Türksüz bir Türkiye”ye davet afişi gerçek mi?
Türkiye’de artan vaka sayılarını azaltmak amacıyla başlatılan 17 günlük tam kapanma yabancı uyruklu bireyleri kapsamıyor. Uzun zamandır sosyal medyanın gündeminde polisten kaçarken mahsur kalan Türklere turistlerin yemek vermesi gibi çeşitli olaylarla yer alan konu, sosyal medyada hızla viral olan turistleri “Türkler olmadan tatile davet eden” afişle tepki konusu oldu. Teyit, görselin 2013 yılına ait olduğunu ve yayılan bilgilerin doğru olmadığını duyurdu.
Haberin devamını okumak için TIKLAYIN.