Marketing Türkiye ile 1 dakikada gündeme bakış
Acun’dan bayram hediyesi: Exxen ücretsiz olacak!
Acun Ilıcalı tarafından Netflix ve BluTV gibi platformlara rakip olarak kurulan Exxen, ücretsiz oluyor. İlk çıktığı zaman sahip olduğu içerik sayısıyla eleştirilen platform, yeniden denemek ve ilk defa göz atmak isteyen kullanıcılar için harika bir fırsat sunuyor. Yapılan açıklamaya göre Exxen, Ramazan Bayramı süresince herkese ücretsiz şekilde kapılarını açacak. Şirket bir yandan pandemi dönemi evde olan insanların iyi bir bayram geçirmesine katkı sağlarken bir yandan da yeni kullanıcıları kendine çekme şansı yakalayacak.
Haberin devamını okumak için TIKLAYIN.
Anneler Günü harcamaları yaklaşık 3 kat arttı
Ödeme şirketi PayTR’ın açıkladığı verilere göre Anneler Günü haftasında yapılan harcamalar geçen yıla kıyasla yüzde 133 arttı. Bu yıl karantinada geçirilen haftada, hediye için en çok tercih edilen kategori ise kozmetik oldu.
PayTR, Anneler Günü özelinde yapılan harcamalara ilişkin verileri açıkladı. 3-9 Mayıs haftasındaki veriler bir önceki yılla karşılaştırıldığında online alışverişlerde adet bazında yüzde 133, tutar bazında ise yüzde 93 yükseliş görüldü. Ortalama harcama tutarının 143 TL olduğu haftanın en yoğun alışveriş yapılan saat dilimi ise 13:00-14:00 arası oldu.
Haberin devamını okumak için TIKLAYIN.
2021 ilk çeyreğinin en iyi reklamları ve öğrettikleri
Zamanının büyük bir çoğunu evde geçiren tüketicinin dikkat süresi gitgide kısalıyor. Hatta öyle ki bu günlerde dikkat eşiğimizin Japon balıklarıyla kafa kafaya olduğu söyleniyor… Bir reklamın dikkat çekebilmesi için sadece 8 saniyesi var. Yani markanın tüketiciye hikayesini “Reklamı Atla” butonunu görene kadar açabilmesi çok kritik. Gelin birlikte 2021’in ilk üç ayında YouTube Ads Leaderboard listesine girmeyi başaran en iyi reklamlara ve ortak özelliklerine bakalım…
Haberin devamını okumak için TIKLAYIN.
“Reklamlar değişir, toplum değişir” kampanyasına WFA’dan ödül!
Dünyanın dört bir yanından etki yaratan sektör girişimlerini ödüllendirmeyi amaçlayan WFA Başkan Ödülleri verildi. Türkiye’den Reklamverenler Derneği ve Reklamcılar Derneği ortak projesi olan “Reklamlar değişir, toplum değişir” kampanyası WFA Başkan Ödülü’ne layık görüldü.
Haberin devamını okumak için TIKLAYIN.
İş yerinde huzur maaştan daha önemli
İş yapış biçimleri ve şartlar değiştikçe çalışanların öncelikleri de değişiyor. Adaylarla işvereni bir araya getiren uygulama 24 Saatte İş’in yaptığı araştırmanın sonucuna göre artık en önemli kriter iyi bir kazanç değil… Çalışanlar maaştan da önce iş yerinde huzur istiyor. İş değiştirmenin de temel motivasyonu haline gelen “iyi bir çalışma ortamı” kriterini maaş takip ediyor.
Haberin devamını okumak için TIKLAYIN.
Türkiye’nin ilk engelli influencer marketing ajansı açıldı
Türkiye’de 9 milyona yakın engelli birey bulunuyor ve dünya her geçen gün dijital iletişime daha çok yaklaşıyor. Türkiye’de bir ilki gerçekleştirerek, engelli bireylere yönelik influencer marketing hizmeti vermeye başlayan Topsign, bu hizmetle iletişim çağına ayak uydurmakta zorlanan engelli bireyleri sosyal medya kanallarıyla geniş kitlelere ulaştırmayı amaçlıyor.
Haberin devamını okumak için TIKLAYIN.