Marketing Türkiye ile 1 dakikada gündeme bakış
Marketing Türkiye Haziran sayısı dopdolu içeriğiyle yayında!
Hepsi Marketing Türkiye için yapılmış, özgün pek çok araştırma var bu sayımızda. Kapağımıza taşıdığımız “Standartları Belirleyen Markalar!” çalışması da onlardan biri. Sia Insight ile birlikte sektörlerinde kuralları koyan, standartları şekillendiren şirketleri ararken Türk toplumunun standart koyucu markalardan beklentilerini de gün yüzüne çıkarttık. Araştırma sonuçları gösteriyor ki tüketiciler her şeyin ötesinde markalardan “güven” bekliyor…
Derginin tamamını okumak için TIKLAYIN.
Normalleşmeden önce yenileniyoruz!
Uzun zamandır pandemi kısıtlamalarıyla yaşıyoruz. Fakat yazı müjdeleyen Haziran’la birlikte normalleşme adımları gelmeye başladı. Yakın zaman önce gerçekleşen 17 günlük tam kapanma döneminde evlerimizi yenilemiştik. Google’ın derlediği arama verilerine göre şimdi biz yenileniyoruz. Yenilenme arzumuz her zamanki gibi saçlardan başlıyor. Ziyaret ve tatil planlarında temkini elden bırakmadık ve “yakınımdaki” sorgularına devam ediyoruz. Hatta bu uğurda lüksten kaçınmadan pandemi birikimlerimizi gözden çıkarmaya hazırız!
Haberin devamını okumak için TIKLAYIN.
Twitter’a 3 aşamalı bilgi teyit sistemi geliyor
Twitter’ın geliştirmekte olduğu özellikleri yayınlanmadan önce duyuran Twitter kullanıcısı Jane Manchun Wong, platformun yanlış bilgiyi işaretlemek için kullandığı teyit özelliğinin detaylandırılacağını duyurdu. Yeni özellikle birlikte platformdaki bilgilerin doğruluk seviyesi, daha detaylı bir şekilde kullanıcıya aktarılacak.
Geçtiğimiz yılın mart ayında Twitter, yanıltıcı bilgilerin tespit edilmesi ve işaretlenmesi için gönderilerin yanında bulunan uyarı damgalarını kullanıma açmıştı. Ortaya çıkan yeni bir bilgiye göre sosyal medya devi, bu özelliğini detaylandırarak çok daha kullanışlı bir hale getirmek için çalışmalar sürdürüyor.
Haberin devamını okumak için TIKLAYIN.
Covid-19 yaşlılığa çelme taktı
Covid-19 pandemisinin belki de tek pozitif etkisi en yeni ve en eski kuşaklar arasındaki dijital uçurumu ortadan kaldırması oldu. Yani artık yaşlılık klişeleri geride kaldı ve şu anda bir arada yaşayan beş farklı kuşağın ortak noktaları arttı. KPMG’nin büyük küresel tüketici araştırması “Ben, Hayatım, Cüzdanım” da “yaşlı” diye tanımlanan 75 yaş ve üstü, toplumun en genç kesimi olan Y ve Z kuşağı ile pek çok ortak noktayı paylaştığına işaret ediyor.
Haberin devamını okumak için TIKLAYIN.
Her beş çalışandan biri cihazları güncelleniyormuş gibi davranarak toplantılardan kaçınıyor
Çalışanların yüzde 21’i, bir çağrıya veya toplantıya katılmak zorunda kalmamak için cihazlarının güncellemeleri yükleniyormuş gibi davrandıklarını doğruladı. Bu bahane makul, çünkü yazılım güncellemeleri iş günlerini kesintiye uğratabiliyor ve çalışanların üçte biri (yüzde 35) güncellemeler nedeniyle bir aramaya veya toplantıya geç kaldıklarını söylüyor. Bu bulgular, çalışanların güncellemelere yönelik tutumlarını ve alışkanlıklarını keşfetmek için Kaspersky tarafından yaptırılan yeni bir araştırmayla ortaya çıktı.
Haberin devamını okumak için TIKLAYIN.