Marketing Türkiye ile 1 dakikada gündeme bakış
Netd Müzik 20 milyon aboneyle Türkiye’nin en büyük YouTube kanalı!
Dünyanın ikinci müzik YouTube kanalı, Türkiye’nin ise en çok izlenen ve abonesi olan YouTube kanalı Netd Müzik 20 milyon aboneye ulaştı. 4 milyardan fazla görüntülenmesi bulunan kanal müzikseverlere ücretsiz müzik dinleme olanağı sağlıyor. Netd Müzik YouTube kanalında şimdiye kadar en çok izlenen video klipler arasında birinci sırada Emrah Karaduman – Cevapsız Çınlama ft. Aleyna Tilki, 516.959.837 görüntülenme aldı. 2021 yılının ilk yarısında 3.044.175.170 görüntülenme alan Netd Müzik, 125.698.737.8 saat izlenme süresine ulaştı.
20 Milyon aboneye ulaşmasını kutlayan Netd Müzik, video klipleri yayınlanan birçok sanatçıya özel plaket hazırladı. Plaketleri alan sanatçılar sosyal medya hesaplarında Netd Müzik’i etiketleyerek paylaşım yaptılar. Konuyla ilgili Netd Müzik’in resmi sosyal medya hesabı üzerinden yapılan açıklama şöyle; ”Türkiye’nin en çok izlenen .YouTube kanalı olduğumuz için sanatçılarımıza ve yapımcılarımıza milyonlarca kez teşekkürler. Romanya, Hollanda ve Portekiz’den daha büyüğüz! Sizin sayenizde 20 milyon nüfuslu bir aileyiz!”
Mavi tik askıdan alındı!
Twitter, geçtiğimiz haftalarda uzun süredir beklenen mavi tik başvurularını tekrardan kullanıma sundu. Kullanıcılar ise yıllardır beklediği bu özellikten yararlanmak için adete başvuru kuyruğu oluşturdular. Artan talep, Twitter’ı çok fazla zorladı ve hatta platformun bu özelliği askıya almasına bile neden oldu. Bugünün erken saatlerinde ise kuyrukta bekleyenler için sevindirici haber Twitter’dan geldi ve mavi tik başvuruları yeniden aktifleşti.
Haberin devamını okumak için TIKLAYIN.
Pandora’nın kutusu pazarlanabilir mi?
Tüketiciye görmediği bir ürünü satmak… Belki daha önce aklınızdan geçti belki size de sürpriz oldu. Fakat esas sürpriz bu sürpriz pazarlamasının kısa sürede 33 yaşındaki gizemli şirket sahibini multi milyarder yapması… Oyuncak üreticisi Pop Mart, ürünün içini göstermeyen ambalajlarda oyuncaklarının her birini aynı fiyata satıyor yani Pandora’nın kutusundan ne çıkacağı bilinmiyor. Tüketici ürünü ancak satın aldıktan sonra görebiliyor… Gelin bu başarı hikayesine yakından bakalım!
Haberin devamını okumak için TIKLAYIN.
Trol ordunuz olmadan trollerle nasıl baş edebilirsiniz?
Trol yeni dünya düzeninin belki de en sevimsiz kelimesi… Birçok sosyal medya kullanıcısının maruz kaldığı “trollenmek” ilk bakışta zararsız görünse de hızla siber zorbalığa veya siber tacize dönüşebiliyor. Siyasi liderler ve milyarderlerin çoğu konuyu kendi trol ordularını kurarak çözüyor fakat bireysel olarak korunmak o kadar da kolay değil maalesef. Gelin ESET’in tavsiyelerine kulak verelim…
Haberin devamını okumak için TIKLAYIN.
“Çip krizi” 2. el otomobil piyasasını nasıl etkiliyor?
Otomotiv sektöründe yaşanan çip krizi giderek büyüyor ve tedarik nedeniyle olumsuz etkilenen sıfır kilometre araçların, ikinci el araç fiyatları üzerindeki etkisi ise kaçınılmaz oluyor. Yaşanan bu krizden ötürü hatırlayacağınız üzere Türkiye’de Ford Otosan, Renault, Tofaş, Honda gibi markalar üretimini sınırlandırmaya gitmişti. arabam.com’da verilen otomobil ilanları incelendiğinde ise en çok ilanda bulunan araç markaları sırasıyla Renault, Fiat, Volkswagen, Ford, Opel, Hyundai, Peugeot, Toyota, Citroen ve Honda olarak görünüyor. Talebin, üretimine ara verilen markaların da ikinci el araçlarına yöneldiğini söylemek mümkün. Peki yaşanan bu çip krizinin sektör üzerinde başka ne gibi yansımaları var? En çok hangi ilan verilen kategoriler hangileri? İkinci el otomobil piyasasında zirvede hangi marka var? Yanıtlar arabam.com’un Mayıs ayı analizinden geliyor…
Haberin devamını okumak için TIKLAYIN.