Marketing Türkiye ile 1 dakikada gündeme bakış
YouTube reklam alanlarına yeni yasaklar geliyor!
YouTube reklam alanları arasında en prestijlisi olan masthead alanı için yeni yasaklar ile gündemde. Yeni yasaklarla birlikte artık bu alanda her reklam boy gösteremeyecek. Alkol ve kumar içeriklerinin yanı sıra mastheade siyasi içerikli reklam vermek de mümkün olmayacak…
Haberin devamını okumak için TIKLAYIN.
Nakit düşüşte, kart kullanımı zirvede
BKM’nin verilerine göre, Mayıs ayında 115 milyar TL tutarında kartlı ödeme gerçekleşti. İnternetten kartlı ödemeler geçen yıla göre yüzde 82 büyüyerek 35 milyar TL’ye ulaşırken internetten kartlarla yapılan ödemelerin toplam içindeki payı yüzde 29’u geçti. Ön ödemeli kartların kullanımı ise hızla yaygınlaşırken toplam ödeme adedi içindeki payı yüzde 5’e ulaştı.
Haberin devamını okumak için TIKLAYIN.
Nöropazarlamaya ihtiyaç artıyor
Pazarlama ile biraz olsun ilgilenen herkesin son yıllarda adını sıklıkla duyduğu kavramların başında geliyor “Nöropazarlama”. Zira hem ulaştığı ekonomik boyutuyla hem de sahip olduğu potansiyelle sektör oldukça umut vadediyor. Üsküdar Üniversitesi Öğretim Üyesi/ Connectome Nöropazarlama ve Danışmanlık Şirketi Kurucusu Doç. Dr. Dinçer ATLI, MEF Üniversitesi Öğretim Üyesi Dr. Öğr. Üy. Tuna ÇAKAR ve Connectome Nöropazarlama ve Danışmanlık Şirketi Araştırma Asistanı Berkay HAVUK hazırladıkları “Nöropazarlama Sektör Raporu” ile hem sektörün bugününe hem de geleceğine ışık tutuyor. Gelin bu raporu birlikte inceleyelim…
Haberin devamını okumak için TIKLAYIN.
Şifrenin zeki, karmaşık ve akıllı olanı makbul
Siber saldırılardan korunmanın yollarından biri de şifre güvenliğini sağlamak. Ancak aynı iş yerinde çalışanların yüzde 54’ünün aynı parolayı birden fazla iş hesabında kullandığı söyleniyor. Bu durumun olası siber saldırılara neden olabileceği ve saldırganların da başarılı olacağını uzman siber güvenlikçiler dile getiriyor.
Haberin devamını okumak için TIKLAYIN.
Avrupa’nın en iyi tasarımı ödülü Türk bir ajansın oldu
Görsel iletişim tasarımı alanında, her yıl farklı ülkelerden akademisyenler, yayıncılar, gazeteciler ve önemli tasarım dergilerinin editörlerinden oluşan bir jüri tarafından Avrupa’nın en iyi tasarımlarını değerlendirip belirlemek amacıyla 2007 yılından beri düzenlenen European Design Awards tasarım ödülleri sahiplerini buldu. 26 Avrupa ülkesinden yüzlerce tasarım ofisi ve reklam ajansının yarıştığı European Design Awards 2021’de yayın tasarımı kategorisinde Utku Lomlu ve tasarım ajansı Lom Creative Studio, Can Yayınları için tasarladığı Klasik Kadınlar Serisi ile EdAwards Gold ödülünü kazandı.
Haberin devamını okumak için TIKLAYIN.