Marketing Türkiye ile 1 dakikada gündeme bakış
10 milyar tuvalet Bref’lendi
145 yaşındaki Henkel’in çatısı altındaki Bref, 10 yıldır Türk tüketicilerinin tuvaletlerinde hijyen ve ferahlığa imzasını atıyor. Temizlik sektörünün öncü markası Bref, Türkiye’deki 10. yılını aynı anda birçok proje gerçekleştirerek coşkuyla kutluyor.
Özellikle içinde bulunduğumuz zorlu pandemi sürecinde temizliğin sağlığımıza olan etkisi çok daha iyi anlaşıldı. Tuvaletlere hijyen ve ferahlık getiren Bref, farkındalık projeleriyle temizlik bilincinin yaygınlaşmasına katkı sağlıyor. Bugüne kadar paylaşılan veriler doğrultusunda tam 10 milyar tuvalet Bref’lendi.
Gerety Awards 2021 Shortlist’i açıklandı!
Tamamı kadınlardan oluşan jürisiyle, tüketicide en çok yankı uyandıran kampanyaların yarıştığı Gerety Awards 2021 Shortlist’i açıklandı! Küresel kısa liste içerisinde Türkiye’den Publicis Emil Türkiye imzası taşıyan Mercedes-Benz – Dünyanın En Akıllı Radyo Spotu ve Hız Sınırlı Radyo Spotları, Havas Turkey imzalı Finish – Susuz Çeşmeler ve newton.ddc Istanbul imzası taşıyan Coca-Cola – “Support Your Locals with DCO” kampanyaları yer aldı…
Haberin devamını okumak için TIKLAYIN.
Android’e “deprem alarmı” geliyor
Google’ın Nisan ayında Yunanistan ve Yeni Zelanda‘daki kullanıcılara sunduğu deprem uyarı sistemi yeni ülkelere açılıyor. Depremden birkaç saniye önce alarm veren hizmeti için Google, riskli ülkelere öncelik tanıdığını belirtti. Bu kapsamda Türkiye‘nin yanı sıra; Kazakistan, Kırgızistan, Filipinler, Türkmenistan ve Özbekistan servise bu yaz erişecek.
Haberin devamını okumak için TIKLAYIN.
Ronaldo’nun tepkisi Coca Cola’ya 4 milyar dolar değer kaybettirdi!
Cristiano Ronaldo’nun basın toplantısında Coca Cola şişelerini önünden kaldırarak “Su için” çağrısında bulunması Coca Cola’ya 4 milyar dolarlık bir değer kaybı yaşattı. Gazlı içeceklere karşı tutumuyla bilinen ünlü futbolcu Cristiano Ronaldo, Macaristan maçı öncesinde düzenlenen basın toplantısındaki hareketiyle çokça konuşuldu. Turnuvanın sponsorlarından Coca Cola’nın iki şişesini kenara iten Ronaldo, “Su için” demişti. Ronaldo’nun hareketi sosyal medyada gündem olurken, İspanyol Marca gazetesi, Coca Cola’nın hisselerinin de 56.10’dan 55.22 dolara düştüğünü bildirdi. Böylelikle şirketin 242 milyar dolarlık hisseleri, 238 milyar dolara gerileyerek 4 milyar dolarlık bir değer kaybına uğradı.
Haberin devamını okumak için TIKLAYIN.
AVM ziyaretleri artıyor
Küresel salgın krizinin ardından hayatlarımıza giren sosyal mesafe kavramı, kalabalık ve kapalı alanlarda artan bulaş riski ile birlikte AVM’ler de payına düşeni aldı. Alışveriş Merkezleri ve Yatırımcıları Derneği ile Akademetre Research tarafından ortaklaşa oluşturulan AVM Perakende Ciro Endeksi’ndeki verilere göre Nisan ayı AVM ziyaret oranlarının geçen yılın aynı dönemine göre artmış olması bir toparlanma olduğuna işaret ediyor. Gelin raporun detaylarını birlikte inceleyelim…
Haberin devamını okumak için TIKLAYIN.
Babalar daha çok anlaşılmak istiyor!
Babalar Günü’ne doğru adım adım ilerlerken onlara güzel bir gün yaşatmak için araştırmalar başladı. Hediye alternatifleri, keyifli aktiviteler ya da tatil planları… “Konuşalım Artık” iletişim çalışmalarını uzun süredir gerçekleştiren Lipton, Babalar Günü öncesinde gerçekleştirdiği araştırma sonucunda diyor ki babaların daha sıcak bir iletişime ve anlaşılmaya ihtiyacı var. Ayrıca babalar “En son babalar duyar” klişesinden bıkmış durumda! Bu klişenin ortadan kalkmasının önündeki en büyük bariyerse “karşılanmayan beklentiler”…
Haberin devamını okumak için TIKLAYIN.