Marketing Türkiye ile 1 dakikada gündeme bakış
Çocukların ekranında ne var?
Evlerdeki ekran sayısı çoğaldıkça ebeveynler için çocukların dijital bir ekran ardında nelere ilgi duyduğunu ve nasıl vakit geçirdiğini bilmek zorlaşıyor. Elbette ebeveyn kontrolü uygulamaları, internette birlikte sörf yapmak gibi konular bu açığı kapatabiliyor. Fakat siber güvenlik şirketi Kaspersky bu sefer uyarıların yanında bir de “Safe Kids” araştırmasını paylaşıyor. Sonuçlar bize çocukların müzik zevkinden hangi platformu ne amaçla kullandığına ve hatta oyun trendlerine kadar birçok detay sunuyor. Gelin Instagram’dan TikTok’a çıkarma yapan çocukların dünyasına yakından bakalım…
Haberin devamını okumak için TIKLAYIN.
Bir otomobil devi daha logosunu yeniledi
Dacia, stratejik planının önemli bir kilometre taşı olarak yeni görsel kimliğini tanıttı. Dacia DNA’sına sadık kalınarak daha modern ve dijital bir marka için yenilenen görsel kimlik, sadelik ve sağlamlık üzerine kurgulanıyor. Markanın “outdoor” tarafını vurgulayan yeni tasarım dili, Haziran 2021 itibarı ile kademeli olarak uygulanacak.
Haberin devamını okumak için TIKLAYIN.
Marka özünü genişletti, Cevahir Han konseptini ve lezzetlerini paketledi
Marka olmanın ilk adımı yerelde kabul görmektir. Sonra sırasıyla bölge ve ulusal pazarda öne çıkmaktır. Bu adımlar küresel marka olmanın da vazgeçilmez adımları olarak bilinir. Şimdi Taste of Cevahir bu doğru adımları atıyor ve hem paket ürünleri hem de ambiyansıyla Urfa sınırlarının dışına taşıyor…
Haberin devamını okumak için TIKLAYIN.
Morgan Stanley CEO’sundan tepki çeken “ofise dönün” çağrısı
Morgan Stanley CEO’su James Gorman’ın kısıtlamaların hafiflemesine karşın işe geri dönmek istemeyen çalışanlara yönelik sert sözleri tepki topladı. James Gorman, katıldığı bir online konferansta yaptığı açıklamada “New York’ta restorana gidiyorsanız ofise de gelebilirsiniz” dedi.
Haberin devamını okumak için TIKLAYIN.
Canlı yayından satış e-ticaretin kaderini değiştirecek
Çin’de büyüyen ve tüm dünyaya yayılması beklenen ‘’canlı yayından satış’’ (live stream shopping, live commerce) e-ticaret ve sosyal alışveriş deneyimini birleştiriyor. Kullanıcıların canlı yayına katılarak sunulan ürünlerle, satıcılarla alakalı sorulara anında cevap buldukları canlı yayından satışın hem perakende hem de e-ticaret dünyasında devrim yapması bekleniyor.
Haberin devamını okumak için TIKLAYIN.