Marketing Türkiye ile 1 dakikada gündeme bakış
Migros’a özel Elidor “Kendi Yolumuzda” serisi TOG Burslarına bağış sağlıyor
Elidor’un Toplum Gönüllüleri Vakfı (TOG) iş birliği ile hayata geçirdiği “Kendi Yolumuzda” projesi şimdi de Migros’a özel bir bağış çalışması ile devam ediyor. Elidor Kendi Yolumuzda projesi için tasarlanan 100.000 adetlik özel bir seri sadece Migros mağazalarında satışa çıkıyor. Özel seri şişelerinde Elidor logosu yerine projenin destekçileri olan dünya şampiyonu milli atlet Mizgin Ay, Türkiye’nin ilk lisanslı dünya sörfçüsü Aleyna Hadımoğlu ve hukuk fakültesi öğrencisi Emine Yiğciayrı ayrı yer alıyor. Serinin satışından elde edilen gelirin bir bölümü TOG Burs’larına bağışlanıyor.
Elidor projenin başladığı mart ayından bugüne kadar 45 binin üzerinde genç kadına Udemy iş birliği ile çevrimiçi eğitim desteği sunarken 200 genç kadına üniversite eğitimleri boyunca geçerli TOG bursu vermeye başladı. Unilever Saç Bakım Kategorisi Pazarlama Müdürü Gizem Erbaş, “Elidor olarak daha çok sayıdaki genç kadının hayallerine giden yoldaki engelleri kaldıran bir yol arkadaşı olmak için çalışıyoruz. Migros ile imza attığımız yeni iş birliğimiz de bu amaca paralel bir adım. Migros’a bu değerli iş birliği için teşekkür ediyoruz. Bir büyük teşekkür de bu projeyi destekleyen, özel tasarımlı seride yer alan, bize her zaman ilham veren Mizgin, Aleyna ve Emine’ye” dedi.
Bir Türk proje daha Cannes’dan Aslan’la dönüyor
21 Haziran’dan beri devam eden Cannes Lions Uluslararası Yaratıcılık Festivali’nde ödüller açıklanmaya devam ederken Reckitt’in Havas İstanbul imzalı “Su Endeksi” projesi Brand Experience & Activation kategorisinde Bronz Aslan’ın sahibi oldu.
Reckitt adına Havas İstanbul tarafından hazırlanan “Finish Su Endeksi” Media, PR ve Brand Experience & Activation Lions kategorilerinin kısa listelerine adını yazdırmıştı. Proje, bugün kazananları açıklanan Brand Experience & Activation Lions kategorisinde Bronze Lions ödülünün sahibi oldu.
Haberin devamını okumak için TIKLAYIN.
Mansur Yavaş ile Yemek Sepeti CEO’su Nevzat Aydın arasındaki “Lezzet Ankara Polemiği” büyüyor
Ankara Büyükşehir Belediyesi’nin (ABB) esnafa destek adına yüzde 0 komisyonla çalışan “Lezzet Ankara” projesini eleştiren Yemek Sepeti CEO’su Nevzat Aydın’a ABB Başkanı Mansur Yavaş’tan yanıt geldi. Yavaş, “Esnafımız zaten darda. Yüzde 0 komisyonla aynı hizmeti biz vererek iki yıldır kaybettiklerini toparlamaya çalışacağız. Bu da belediyecilik görevlerimizden biri” açıklamasında bulundu.
Haberin devamını okumak için TIKLAYIN.
Ünlüler aşı için “kolları sıvadı”
Sağlık Bakanlığı’nın aşılama kampanyaları kapsamında hazırladığı ve Şener Şen, Haluk Bilginer, Cem Yılmaz, Ezgi Mola ve Dr. Mehmet Öz gibi tanınmış kişilerin yer aldığı kamu spotları yayınlanmaya başladı.
Sağlık Bakanı Fahrettin Koca “Kolları Sıvıyoruz” sloganıyla başlattıkları aşılanma kampanyası için tanınmış isimlerin yer aldığı kamu spotlarını resmi Twitter hesabı üzerinden yayınlamaya başladı.
Haberin devamını okumak için TIKLAYIN.
TikTok’un Çinli rakibi Kuaishou aylık 1 milyar kullanıcıya ulaştı
Kuaishou Çin’in en büyük ikinci video uygulaması.
TikTok’un geliştiricisi ByteDance’in en büyük rakibi Kuaishou için büyük bir gün. Video uygulamaları ile yurtdışında tanınan Çinli kısa video platformu, aylık bir milyar aktif kullanıcı (MAU) sınırını geçtiğini duyurdu.
Geçtiğimiz gün, uygulamaları ağırlıklı olarak Çin’de kullanılan Kuaishou’nun dünya genelinde aylık 1 milyar aktif kullanıcı sayısını geride bıraktığına dair açıklama yapıldı. Firmanın Kurucusu ve CEO’su Su Hua, “2011’den beri öncü olarak, dünya çapındaki internet kullanıcılarına hayat hikayelerini kaydetme ve paylaşma fırsatı veriyoruz” dedi.
Haberin devamını okumak için TIKLAYIN.
Eczacıbaşı, Dynavit ile sahalara çıkacak
Eczacıbaşı Kadın Voleybol Takımı, 2021-2022 sezonundan itibaren Eczacıbaşı Dynavit adıyla sahalarda yer alacak.
Türk voleybolunun en köklü kulüplerinden Eczacıbaşı Spor Kulübü ile Eczacıbaşı’nın gıda takviyesi alanında çıkış yapan markası Dynavit arasında reklam ve tanıtım anlaşması imzalandı. Uluslararası arenada ve Türkiye’de kazandığı kupaların yanı sıra, kız çocuklarının spor yoluyla gelişimine sağladığı katkılarla adını tarihe yazdıran turuncu beyazlı kulüp, Dynavit’in desteğiyle yeni başarıları hedefliyor.
Twitter’da K-Pop rüzgarı hız kesmiyor!
Son yıllarda tüm dünyada giderek daha büyük bir fenomene dönüşen K-Pop’un etkisi tartışılmaz bir gerçek. Özellikle Z jenerasyonunda çok daha geniş bir etkileşim alanına sahip olan K-Pop sanatçıları bugün markaların pazarlama stratejilerinden siyasetçilerin söylemlerine dek kendisine yer edinmiş durumda. Peki bugün dördüncü nesil K-pop grupları, sosyal medyayı nasıl kullanıyor? Yeni bir albüm ya da şarkı yayınlamadan önce gruplar ortalama kaç tweet atıyor? Günlük olarak takipçilerine Twitter üzerinden nasıl bir etkileşim alanı sunuyorlar? Soruların yanıtları Twitter’ın K-pop Radar ile birlikte gerçekleştirdiği “Twitter Kullanımlarına Göre K-pop Nesilleri Analizi” araştırmasında. Gelin yanıtları birlikte inceleyelim…
Haberin devamını okumak için TIKLAYIN.
Hayat Holding logosunu değiştirdi
Evony, Molfix, Molped, Bingo, Papia gibi markaların üreticisi Hayat Kimya ve Kastamonu Entegre’yi bünyesinde barındıran Hayat Holding, küreselleşme yolculuğuna logosunu yenileyerek devam ediyor.
Hayat Holding, küreselleşme vizyonunu tanımlayan yeni logosunu Türkiye, Fas, Cezayir, Mısır, Nijerya, Kenya, Rusya, Bosna Hersek, Bulgaristan, Romanya, İtalya, İran, Pakistan, Vietnam, Tayland ve Malezya başta olmak üzere dünyanın pek çok ülkesinden çalışan, iş ortağı ve basın mensuplarından oluşan 22 bin kişinin katıldığı büyük bir dijital lansmanla duyurdu. Yönetim Kurulu Başkan Yardımcısı ve İcra Kurulu Başkanı M.Avni Kiğılı’nın ev sahipliğinde gerçekleşen etkinliği Jülide Ateş ve Cem Davran sundu. Yeni logonun tanıtıldığı lansmanda, şirketin yeni kurumsal kimliği ile bütünleşen gelecek vizyonu da paylaşıldı.
Haberin devamını okumak için TIKLAYIN.
İlgi çekici içerikler için markaların hangi malzemelere ihtiyacı var?
Covid-19’un da etkisiyle video içerik tüketiminin her zamankinden daha fazla olduğu su götürmez bir gerçek. Yemek yapımından kişisel bakıma, spordan eğlenceli içeriklere izleyiciler kendi ilgi alanlarına hitap eden içeriklerle etkileşim içerisinde. Bu da reklamverenlere izleyicilerin etkileşime en açık oldukları anda ulaşmaları için bir fırsat sunuyor. Şüphesiz reklamverenlerin de işi zor; adeta okyanus içerisinde yüzeye çıkmaya çalışan bir balık misali her gün yüzlerce içeriğe maruz kalan izleyicinin ilgisini yakalamaya çalışıyorlar. Peki, aradıkları güçlü karışımın tarifi ne?
Haberin devamını okumak için TIKLAYIN.