Marketing Türkiye – Karnaval’dan bir ilk: Clubhouse ortak yayını başlıyor
Kendi alanında bir ilki gerçekleştirerek ortak yayın yapma kararı alan Marketing Türkiye ve Karnaval oturumlardaki sohbetlerin erişimi arttırıyor. Marketing Türkiye – Karnaval sohbet odasının ilk konusu hızla yükselen “İyi Yaşam Markaları” olacak. Oturumun moderatörlüğünü Marketing Türkiye ve Karnaval Grup Genel Yayın Yönetmenleri Günseli Özen ve Burak Can gerçekleştirecek. 4 Şubat Perşembe 21.00’de gerçekleşecek olan “İyi Yaşam Markaları” oturumu Clubhouse’un yanı sıra Karnaval Dijital Radyo platformundan canlı olarak da dinlenebilecek. Kayıt, Karnaval Dijital Radyo platformunda podcast olarak yer alacak ve sonrasında da dinlenebilecek.
Clubhouse’da gerçekleştirilecek bu ilk yayında Unilever Türkiye Ev Bakım Kategorisi Başkan Yardımcısı ve Yönetim Kurulu Üyesi Leyal Eskin Yılmaz, Nestle Türkiye Sütlü İçecekler İş Birimi Genel Müdürü Buse Aksu Özgen ve Arçelik Türkiye Pazarlama Direktörü Mehmet Tüfekçi, iş dünyasının yükselen trendi “İyi Yaşam Markaları”nı her yönüyle tartışılacak.
Clubhouse nedir?
Ses temelli yeni sosyal ağ platformu Clubhouse, bu zamana kadar kullanmaya alıştığımız sosyal medya platformlarından biraz farklı. Yazılı veya görüntülü iletişim kurmak mümkün değil fakat kişiler istediği yerden konuşarak hikayeler anlatabilir, arkadaşlar edinebilir veya ilgi alanlarına dair sohbet odalarına katılabilir. Uygulama içerisinde bilgi dolu, fikir geliştirebilecek birçok içerik odası mevcut fakat podcast gibi kalıcı değil, konuştuklarınız söz olup uçuyor. Bunun haricinde bir sosyal ağın temel dinamiği olan içeride insanların birbirini bulması ve etkileşimi için tüm araçlar mevcut.
Uygulama şuan sadece iOS kullanıcıları için aktif ve davetiye aracılığıyla girilebiliyor.