Marketing Türkiye Temmuz-Ağustos sayısı dijital olarak yayında
Dünyayı ve ülkemizi etkisi altın alan Koronavirüs sebebiyle güncel içerikler ve çarpıcı araştırmalarla hazırladığımız Marketing Türkiye Temmuz-Ağustos 2020 sayısını web sitemiz üzerinden tüm okurlarımızın erişimine sunuyoruz.
Dünyayı saran ve ülkemizi de etkisi altın alan koronavirüs sebebiyle pek çok sektör gibi pazarlama sektörü de evden çalışarak katma değer üretmeye devam ediyor. Yayın hayatının 30. yılına içinde bulunduğumuz zorlu şartlarda adım atan Marketing Türkiye de bu süreçte sektördeki bilgi akışını artırmak ve sektör profesyonellerinin hem markalara hem de topluma katkılarını okuyucularıyla buluşturmak için var gücüyle çalışıyor.
Bu anlayışla, baslı yayınlara ulaşmanın zorluğunu da göz önünde bulundurarak güncel içerikler ve çarpıcı araştırmalarla hazırladığımız Marketing Türkiye Temmuz-Ağustos sayısını web sitemiz üzerinden tüm okurlarımızın erişimine sunuyor. Ayrıca Marketing Türkiye Temmuz-Ağustos sayısını Turkcell Dergilik, Türk Telekom e-Dergi uygulaması ve Dijital Abonelik servisimizde de bulabilirsiniz…
- Sözde değil özde cesur markalar!
- Aktivist markalar çağı
- Yeni reklamcılık! Ama nasıl?
- Karantina döneminin yıldızlaşan fenomenleri
- OTC pazarının yıldız markaları
- “Yemek kartı” asla sadece yemek kartı değildir!
- Dijitalleşmede öncü markalar
- Tüketicinin klima alışkanlıkları değişiyor mu?
- Yeni nesil tüketiciye, yeni nesil iletişim!
- Yeni nesil ekonominin ajansı: Youthworks
- Toplumsal fayda odaklı marka trendleri
Marketing Türkiye Temmuz-Ağustos sayısına BURADAN ulaşabilirsiniz…