Marketing Türkiye ve İTÜ Çekirdek’ten dünyada bir ilk!
İTÜ Arı Teknokent tarafından düzenlenen Türkiye’nin en büyük girişimcilik etkinliği Big Bang Start Up Challenge sahnesinde, Marketing Türkiye ve İTÜ Çekirdek bir ilki gerçekleştirdi.
Türkiye’nin önde gelen sektör profesyonellerinden oluşan Marketing Türkiye C Level Club üyesi 50 CMO’nun Growth Programı’nı kazanan girişimlere vereceği destek ilk kez Big Bang sahnesinde duyuruldu. Merakla beklenen ve dünyada bir ilk olma özelliğini taşıyan iş birliğiyle; Türkiye’nin önde gelen CMO’ları Growth Programı’nı kazanan girişimlere koçluk desteği verecek.
Karşılıklı öğrenme süreci…
Bu önemli iş birliği Big Bang Start Up Challenge sahnesinde duyurulurken İTÜ Arı Teknokent Genel Müdürü Prof. Dr. Attila Dikbaş projeyle ilgili şunları söyledi:
“Bu anlamlı proje, Marketing Türkiye ve Sayın Günseli Özen’in öncülüğünde, bu yılın ilk çeyreğinde gerçekleştirdiğimiz bir workshop ile hayat buldu. O günden bu yana, girişimcilerimiz için nasıl daha fazla değer yaratabiliriz diye çalışıyoruz. Bu iş birliği kapsamında, girişimcilerimizin en çok zorlandığı alanlardan biri olan pazarlama konusunda, sektörün liderleri Marketing Türkiye’nin öncülüğünde koçluk desteği sağlayacak. Bu desteğin, girişimlerimize benzersiz bir ivme kazandıran Growth Programımıza yepyeni bir güç ve enerji katacağına gönülden inanıyorum. Bu projede beni en çok heyecanlandıran şeylerden biri, bunun sadece bir ‘verme’ projesi olmaması; aynı zamanda karşılıklı bir ‘öğrenme’ süreci olması. Evet, girişimcilerimiz sizlerden çok değerli bilgiler edinecek; ancak emin olun, sizler de erken inovasyonlarla tanışacak, sektörel trendlerin öncüsü olacak ve start up koçluğunun profesyonel anlamda katma değerini bizzat deneyimleyeceksiniz.”
Bir ilki gerçekleştiriyoruz
Marketing Türkiye Genel Yayın Yönetmeni Günseli Özen ise “Bir ilki gerçekleştirdiğimiz için çok heyecanlıyım. Marketing Türkiye 35 yıllık bir yayın. Bir topluluk yönetimi gerçekleştiriyor, bunun adı C Level Club. Hedefimiz, geleceğe koşmak. Ancak bugünden geleceğe gidene kadar da üretiyor ve yaptıklarımızı gösteriyor, pazarlıyor olmalıyız. Günümüzün gerçeklerine dönelim dedik. C Level Club’da sahip olduğumuz yöneticilerin mesleki performansları ve birikimleri binlerce yılla ölçülebilecek düzeyde. Bu toplulukta da zannediyorum 500 yıllık tecrübeyi start up’lara aktarmış olacağız” dedi…