Marketing Türkiye ve TikTok, TikTok Ad Talks’ı sunar!
Renkli filtreler, eğlenceli danslar ve viral trendler… TikTok’un renkli ve eğlenceli dünyası son zamanlarda markalar için de vazgeçilmez hale geldi. Tam da bu noktada, Marketing Türkiye ve TikTok önemli bir iş birliğine imza atarak TikTok Ad Talks serisine başlıyor.
İlk bölümü Marketing Türkiye Youtube Kanalı‘nda bugün yayınlanan program, ilerleyen süreçte yeni bölümleriyle birlikte izleyicilerle buluşacak.
Ad Talks’ın ilk bölümünün konuğu Unilever Digital Marketing, Media, E-Commerce Director Nazlı Eda Kirali olurken, programın moderasyonunu TikTok Industry Lead Aylin Tunca üstlendi.
Dolu dolu geçen programda merkeze tüketiciler alınarak hızlı gelişen ve büyüyen dijital dünyada tüketicilerin içerik tüketim alışkanlıklarının nasıl değiştiği irdelendi.
Ufuk açan TikTok Ad Talks programının ilk bölümünde, dijitalleşmenin tüketicileri nasıl etkilediği, dijital içerik stratejileri belirlenirken nasıl bir yol izlenmeli, TikTok kitlesi nasıl analiz edilmeli ve platforma özel içerik nasıl üretilmeli, doğru kitle doğru strateji ve doğru zamanın önemine dikkat çekildi.