Pazarlamanın nabzını tutan Marketing Türkiye podcastlerini kaçırmayın!
Pazarlama sektörünün lider platformu Marketing Türkiye ve Karnaval.com iş birliğiyle hayata geçirilen “Marketing Türkiye Podcast Serisi” her hafta yeni içeriklerle zenginleşmeye devam ediyor. Yeni kavram ve akımların yer aldığı derinlikli makaleler her Cuma bir yeni podcast bölümüyle karnaval.com ve marketingturkiye.com.tr’de iş dünyasıyla buluşuyor.
Marketing Türkiye podcast serisinin tanıtımında dinleyenlerine şöyle tanıtılıyor, “Tutum ve davranışları anlamak üzere sayısız bileşenin incelendiği bir bilim dalı pazarlama. Alfabesi rakam, uğraşısı insan, özü duygulardır. Toplumsal hareketleri gözler, nabzı tutar ve aksiyon alır; hem psikoloji hem sosyolojidir. Rekabetin giderek arttığı günümüzde iş dünyasının profesyonelleri günün önünde gitmek, bilgiyi yorumlamak ve herkesten önce uygulamak durumundalar. Marketing Türkiye içerikleriyle bu zorlu alanda hem yol gösterici olacak, hem dinleyenlerine yoldaşlık edecek.”
Her yıl okur sayısını artırarak yoluna devam eden Marketing Türkiye, pazarlama sektörünün en güncel yaklaşımlarını tüm mecralarından okuyucularıyla buluşturuyor. Kurulduğu günden bugüne yenilikçi yaklaşımıyla sektöre öncü olmayı misyon edinen Marketing Türkiye, popüler kültürün yükselen trendlerinden podcast yayınıyla da okurlarına sesleniyor.
Karnaval.com ve Marketing Türkiye iş birliğinde hayata geçen “Marketing Türkiye podcast Serisi” her hafta akıl açıcı bir içerikle okurlarına yarın ve ötesine ilişkin bir perspektif sunuyor. Marketing Türkiye tarafından içeriği tasarlanan Podcastler Karnaval Grubu’nun kaliteli prodüksiyonuyla kurumlara özel içeriklerle podcastler olarak da hazırlanacak.
Teknolojilerinden veriye, sıradanlıktan zirveye kadar pek çok alanda yenilikçi makaleyi seslendiren podcast serisi cuma günleri yeni bölümüyle karnaval.com ve marketingturkiye.com.tr’da dinleyicilerini bekliyor.
Marketing Türkiye Podcast Serisinde yer alan bölümler:
2022 Küresel Pazarlama Trendleri 2
2022 Küresel Pazarlama Trendleri
Dijitalde Müşteri Yönetiminin 5 Kuralı
Sen de artık herkes gibisin
Sosyal çevremiz elimizden kayıp gidiyor
Gezginliğin tanımı değişiyor
Narsistler kariyer basamaklarını nasıl tırmanır
Dijital şiddete rağmen teknoloji güzel mi?
Siz de akıllı alışverişcilerden misiniz?
Diziler düşüncelerimizi satın mı alıyor?
“İş”te Z Kuşağı
Müşteri her zaman haklı mı?
Büyük istifa hareketi başladı
E ticaretin geleceği canlı yayın satışları
Yalnızlık pandemisi başladı
Kötü dijital deneyime tolerans yok
Başarılı Bir Reklamın 3 Unsuru
Cannes Lions 2021’den 4 trend
Daha çok satışı ürün çeşitliliği mi, özel ürün seçkisi mi yaptırır?
Etkili dijital pazarlama nasıl yapılır?
Markaların Kabusu Cancelled Kültürü
Etkili bir sosyal medya pazarlama kampanyası oluşturmanın 7 adımı
SEO stratejinizde neden dijital PR’a yer vermelisiniz?
Dijitalde beden dilini iyi kullanmanın ipuçları
Reklam yerini uzun metrajlı filme mi bırakıyor?
Dünyanın en ödüllü markalarından dersler
Sürdürülebilirlik zaten biliyoruz mezarlığına terk edildi
Yalın girişimi ol. Hızlı yanıl. Sürekli öğren
Platformlar stratejiyi yeniden yazdırıyor
Farklılaşma haritası ve gerekli 3 temel beceri
Hızlı düşünenlerin huzur bozan inovasyonları
Çözüme değil çözmeye aşık olun
Stratejinizin de bir stratejiye ihtiyacı var
Üstün yetenekli çocuklar ve çalışanlar
Esnek çalışma modeli kalıcı olacak mı?
Sahte Benlik
Dijital dünyada var olmanın 3 kuralı
B2 B Pazarlamacılar B2 C’cilerden Neyi Alıp Neyi Bırakmalı
Yeni starlar bot çiftliğinde doğuyor
Video yaratıcı tüyoları
6 zorlu satış sorununa 6 kolay çözüm
Başarılı liderler ve fırtınalı denizler
Tütetici davranışı değişti. Peki nasıl adapte olacağız?
Zindelik Odağı İle İşin Yeniden Tasarımı
Satış Yolunun 4 Kilometre Taşı
Kabuğunuzda Sıkışıp Kalmayın. Korku veya Temkin Değil Aksiyon Zamanı
Mağazada Müşteriyi Yakalama Teknikleri
Pazarlama Dünyasının Yeni Gerçekleri
Yeni Yıl İle İmtihanımız
Marketing Türkiye Podcast Serisi’ndeki tüm içerikleri dinlemek için BURAYI tıklayın.