McDonald’s’dan nostaljik hamle: 80, 90 ve 2000’lerdeki müşterine özledikleri sosları getiriyor…
McDonald’s zaman içinde bir yolculuğa çıkıyor ve onlarca yıldır üretilmeyen bir dizi sos çeşidini yeniden piyasaya sürüyor.
McDonald’s’ın Wieden + Kennedy Canada iş birliğiyle hayata geçirdiği “The Throwback Meal” kampanyası geçmiş yıllarda menülerden kaldırılmasıyla müşterileri hayal kırıklığına uğratan üç sos çeşidinin yeniden piyasaya sürüldüğünü nostaljik bir filmle duyuruyor. Söz konusu soslar McDonald’s’ın otuz yıllık geçmişini temsil ediyor; biri 80’lerde (Garlic Parmesan), biri 90’larda (Szechuan) ve diğeri 2000’lerde (Jalapeno Cheddar) piyasaya sürülmüştü.
Güncel Haberler