MediaMarkt’tan sektörde bir ilk…
We Are Social 2020 raporuna göre sosyal medya kullanıcılarının sayısı 3.80 milyara ulaşmış durumda. Bir başka deyimle, dünya genelinde her iki kişiden biri sosyal medya kullanıyor; yani sosyal medya markalar için fırsatlarla dolu! MediaMarkt Türkiye de bu fırsatın farkında olan markalardan ve Instagram, YouTube, LinkedIn, Twitter ve Facebook’un ardından şimdi de TikTok’ta boy gösteriyor. mediamarkt_tr kullanıcı adıyla takipçileriyle TikTok’ta buluşan MediaMarkt Türkiye; bu mecraya özel hazırladığı challengelar, danslar ve ürün incelemeleri gibi içerikler paylaşıyor.
Bu gelişmeyle ilgili değerlendirmede bulunan MediaMarkt Türkiye İcra Kurulu Üyesi, Pazarlama, Kurumsal İletişim ve e-Ticaret Direktörü Çağanur Atay Uçtu, “MediaMarkt olarak çoklu kanal stratejimiz gereği potansiyel müşterilerimiz hangi platformdaysa biz de orada, onlara markamızı en iyi şekilde göstermeye odaklanıyoruz. TikTok; Facebook, Instagram, YouTube, Twitter veya LinkedIn gibi doğasını bildiğimiz ve buna göre stratejiler geliştirip, kendi belirlediğimiz etkileşim ve erişim hedeflerince başarılı işler ortaya koyduğumuz mecralara benzemiyor. MediaMarkt olarak sektörde ilkleri denemek, yenilikleri kucaklamak genlerimizde var. Bu mecrayı anlamak, buradaki kitleyi iyi analiz etmek ve mecraya özel doğru içerik stratejisini oluşturup ilerlemek işimize ekstra heyecan katan bir gelişme oldu” diyor.
MediaMarkt’tan ilk challenge: Okula Dönüş Dansı
MediaMarkt Türkiye, henüz katıldığı TikTok’taki ilk “challenge”ını ise okula dönüş döneminde dönemindeki öğrencilerin katılımıyla gerçekleştirdi. Toplamda 18 milyonu aşkın takipçi kitlesi bulunan Cemre Solmaz, denizbody, semihvarolunuz ve Burak Güngör gibi güçlü TikTok fenomenleriyle challenge başlatan MediaMarkt Türkiye, takipçilerini MediaMarkt reklam müziği eşliğinde, #okuladönüşdansı etiketiyle dans figürlerini paylaşmaya davet etti.
MediaMarkt YouTube’da ürün inceliyor, Instagram’da yarışma düzenliyor
Özellikle YouTube’da güçlü ve aktif varlığıyla öne çıkan ve 500’den fazla ürün inceleme videosuna sahip olan MediaMarkt Türkiye, buna ek olarak video paylaşım platformunda takipçilerini kampanyaları hakkında bilgilendiriyor, reklam filmlerini yayınlıyor ve MediaMarkt’a dair son gelişmeleri de paylaşıyor. Instagram hesabında da benzer paylaşımlarının yanı sıra yarışmalar düzenleyen ve takipçilerine keyifli içerikler sunan MediaMarkt Türkiye, aynı şekilde Facebook ve Twitter’da da faaliyet gösteriyor.